@Rendew: Volgens mij heb ik nog niks toegezegd! Je weet de boel wel te promoten!!
Zie dit berichtje als een aanmelding tenslotte zeg je niet dat je niet kan of bv geen tijd hebt zo die is binnen !
@Rendew: Volgens mij heb ik nog niks toegezegd! Je weet de boel wel te promoten!!
Hehehe. Doe mij een plezier: zet er een camera op als je ze voor de eerste keer gaat gebruiken?
Dit riekt naar "Geen mooier vermaak dan leedvermaak..."Hehehe. Doe mij een plezier: zet er een camera op als je ze voor de eerste keer gaat gebruiken?
EEuuh allo Roeland , zag deze lijstverstekklem op een van jou movies is dit een tooltje welke goed te gebruiken is om de paneeltjes aan elkaar te verlijmen in ons kissie ?
Enne zoja , niet geheel onbelangrijk voormij ,is dat ding zenuwenlijerproof bedoel dat je dat ding niet door het werkhokje kan lanceren.
Bekijk bijlage 8838
....ik doe dus even niet mee, maar blijf het uiteraard wel volgen@ad.vanholten : afhaken is alleen mogelijk als je op de lijst staat m.a.w wil je ook op de lijst van de zwoegers ??
ps. Samponette: Ik maak geduld hoor.