meubelmakerskistje II

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.322
191
Gem. Winsum (Groningen)
ik was na aarzeling omdat ik al teveel tegelijk doe, toch begonnen. Stak veel op van de filmpjes en verhalen van Andre (en genoot er van). Hout gekocht bij Masavehout, ontdekte dat ik handig gereedschap miste zoals een mooi aftekenmesje, Starretwinkelhaak (wat een mooi ding), groevenschaaf en dat "soort spul". Dat heb ik ondertussen. Ik heb wat oefeningen gedaan door het maken van proefverbindingen. Dat lukte m.i. wonderwel. Vooral dank zij de mooie en heel instructieve filmpjes van Rendew. Maar.... ik heb teveel tegelijk...... Het kistjeproject ligt stil. Ben bezig met mijn houtcursus en bouw er met veel "huiswerk", vallen en opstaan een "super"werkbank (nou ja)
Jammer? Ja. Maar misschien....
Rendew's kistje-initiatief en optreden is een van de leukste op dit forum (vind ik).

mvg
Klaas
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe ver men is met dit project. Voor wat mensen heb ik al wel wat extra latjes en plankjes klaargemaakt maar we moeten het eerste complete kistje nog zien verschijnen....
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Dan ben ik toch wel benieuwd wie er nog aan bezig is en/of er echt aan wil beginnen !!!!!!

Voor de duidelijkheid het is een leerproject het gaat niet om het kissie maar om wat ervaring te doen om de verbindinge te maken en inzicht te krijgen hoe het een en ander in elkaar steek.

Om eerlijk te zijn voel ik mij wel een beetje in de steek gelaten De enige manier om mij te troosten is dus veel postings met knutselende leden die met het kissie bezig zijn.

- @Roeland hoe ver is u met het kissie ?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.