Frame staat, en nu even van dik hout planken zagen. De opzichter vraagt zich af waarom ik dit zo leuk vind en niet gewoon lekker ballen in de tuin.
De lijmklemmen zijn op de millimeter groot genoeg.

Stukje multiplex met een beuken toplaagje gebruikt voor de panelen.
En na wat boren, raspen en frezen hebben we dan dit:
Ik moet de wielen en de hoogteverstelling verven, en daar zie ik tegenop omdat het kwastwerk is, maar het zal toch moeten gebeuren want dan kan de lintzaag weer in elkaar. Ik heb panelen voor de hele kast, maar ik moet eerst nog 2 extra dwarsbalken maken in de voor- en achterzijde.
De achterste balk zal als steunpunt dienen voor de scharniern waar het motorplateau aan moet komen, zodat het onder zijn eigen gewicht de riem op spanning houd.
De voorste balk word een opdeelpunt: Erboven gewoon een mutiplex plaat (zoals de zijkanten) maar onderin een lade. Ook aan de andere zijkant (of wellicht de achterzijde) denk ik iets te moeten maken zodat dat paneel, of toch een deel ervan, eruit kan. Dit om het eventueel in de toekomst werken aan of vervangen van de motor makkelijker toegankelijk te maken.