Eindelijk is het dan zo ver, de bouw van de garage/schuur is begonnen, dus tijd voor wat spam/een topic.
Het begon met het zoeken naar bouwtekeningen voor houtskeletbouw (https://www.woodworking.nl/showthread.php?21070-Bouwtekening-garage-schuur-gezocht), alleen over het opbouwgedeelte nu nog geen update, dat gedeelte gaat op zich laten wachten tot volgend voorjaar. Het bouwen moet toch gaan gebeuren in de weekenden en avonduren, dus wat beter weer en langer licht is daarbij wel gewenst.
Afgelopen periode ben ik veel aan het graven geweest en heb ik de bekisting gemaakt en gisteren is het fundament/de vloer gestort. Gisteren was het toch heel slecht weer hoor ik je denken, ja dat klopt, maar de eerdere voorspellingen gaven anders aan.....
's Ochtends met het storten (wat al een paar uur later gebeurde ivm een kapotte pomp) viel het gelukkig nog mee, maar het vlinderen hebben we 's avonds tussen de buien door moeten doen en tussendoor steeds alles afgedekt met zeilen, helaas redelijk prutsen dus.
Voortgang so-far is (waarom er nou weer gedraaide foto's tussen zitten??):
Het begon met het zoeken naar bouwtekeningen voor houtskeletbouw (https://www.woodworking.nl/showthread.php?21070-Bouwtekening-garage-schuur-gezocht), alleen over het opbouwgedeelte nu nog geen update, dat gedeelte gaat op zich laten wachten tot volgend voorjaar. Het bouwen moet toch gaan gebeuren in de weekenden en avonduren, dus wat beter weer en langer licht is daarbij wel gewenst.
Afgelopen periode ben ik veel aan het graven geweest en heb ik de bekisting gemaakt en gisteren is het fundament/de vloer gestort. Gisteren was het toch heel slecht weer hoor ik je denken, ja dat klopt, maar de eerdere voorspellingen gaven anders aan.....
Voortgang so-far is (waarom er nou weer gedraaide foto's tussen zitten??):
Bijlagen
-
IMG_0607.jpg98,7 KB · Weergaven: 1.141
-
IMG_0611.jpg59,5 KB · Weergaven: 1.107
-
IMG_0614.jpg100,7 KB · Weergaven: 1.105
-
IMG_0618.jpg99,3 KB · Weergaven: 1.113
-
IMG_0663.jpg101,8 KB · Weergaven: 1.131