Open Dag Werkplaats / Houtdag 1 september 13-17 Zwolle

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Heel goed opletten allemaal, want er zal zeker heel veel te zien en te leren zijn. Jammer dat het zo ver is!
Grts,
Rudy
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Zeg: is er dan niemand met een smartphone of tablet die voor de thuisblijvers een aantal plaatjes maakt, zodat zij er in gedachten ook bij kunnen zijn om mee te genieten, zij het welliswaar virtueel???? :) :) :)
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Hi Rick,
Het was geweldig ....! Vooral veel opgestoken van Roeland Brekelmans zonder de anderen tekort te doen.
Volgend jaar svp weer.
 

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Rick,

Heel erg bedankt voor het organiseren van dit evenement! Ik heb echt genoten en heel veel opgestoken van deze dag. Ook alle mensen die hun kunnen lieten zien; bedankt!

Ik kijk al uit naar de volgende open dag!

Grt. Ren'e
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Zeg: is er dan niemand met een smartphone of tablet die voor de thuisblijvers een aantal plaatjes maakt, zodat zij er in gedachten ook bij kunnen zijn om mee te genieten, zij het welliswaar virtueel????

Ben erg benieuwd naar alle verhalen. De reacties tot nu toe zijn veelbelovend...
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.757
2.604
Gaanderen
Rick bedankt voor de gastvrijheid. Het was interessant. Kissie van rendew live gezien. Productie schalendraaier, wat gaat dat snel. Twee halen en klaar. De houtendraaibank bewondert. Diegene die ik vergeten ben ook bedankt en tot volgend jaar.
 

WoodRob

Actieve deelnemer
23 nov 2011
101
0
57
Beesd
Bedankt Rick, het was een prima dag. Ook leuk om je nieuwe onderkomen met eigen ogen te zien. Het was de reis naar Zwolle meer dan waard.
 

Houtenplank

Actieve deelnemer
19 apr 2011
34
0
Zwolle
Rick,

bedankt voor deze mooie dag. Ook de mensen die hun kunnen lieten zien, bedank.

Ik had niet gedacht dat ik draaiwerk ook leuk zou vinden. En die kistjes waren ook heel erg mooi. Heb vandaag ook nog een stukje pallisander van je gekocht.... kon het niet laten liggen :)
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.770
154
Rotterdam
Rick,

Het was een mooie dag, je zult wel versleten zijn.
Wat gaaf om de mensen en gezichten achter de forum-namen te zien.

En alles was bijzonder, de houten draaibank, de mooie kistjes, het kissie van Rendew, de spullen en kennis van Roeland, de jongen met z'n puzzeldoosje, de houtdraaiers in actie, enz enz.......

Ik heb geen hout gekocht, maar wel een polo-shirt.

Groeten, Raymond
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.