Open Dag Werkplaats / Houtdag 1 september 13-17 Zwolle

A

Athanor

Guest
Nou Kor, dat. Is wat mij betreft geen probleem! Ik kom er toch zo'n beetje langs en kan je meenemen. Ik weet nog niet hoe lang ik blijf, maar als het leuk is....... Kunnen we overleggen natuurlijk. Nemen we dan je stoffilterkast mee?

Groet van
Fons
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Fons,

Super dat ik mee kan! Ik neem nog wel contact met je op.
De stoffilterkast kan mee, als daar geen bezwaar tegen is.
Zal er een schoon filter inzetten, anders geeft het zo'n troep in de auto.
Ik ben altijd bereid wat te vertellen over luchtfiltratie.
Eventueel nog wat schone lucht advies voor de werkplaats van Massave hout...

Bedankt ,

Groeten Kor
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Tuurlijk, gewoon meenemen die stoffilter !! Zal kijken of ik ergens nog een plekje kan vinden.....Begint wel wat vol te worden....hahaha
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Ik kan er niet bij zijn, maar veel plezier. Ik wil nog een paar stukjes hout hebben voor wat aankomende projecten, dus ik kom over een tijdje wel eens richting Zwolle.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Nog een klein weekje en het is zover !! Er komen nog steeds aanmeldingen binnen dus we gaan nogmaals schuiven met de inrichting om iedereen kwijt te kunnen.... Tot over een paar dagen !!!
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Helaas, ik kan schuiven in de weekend-planning tot ik een ons weeg, maar het lukt me gewoon niet om naar Zwolle te komen. BAAL BAAL BAAL !!! :( :( :(

Er zijn toch wel wat grote namen die komen en die ik zooooo graag eens in levende lijve had willen ontmoeten... Voor diegenen die wel gaan: enorm veel plezier toegewenst !!!
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo René
Met " Er zijn toch wel wat grote namen die komen " bedoeld hij JOUW natuurlijk. De man met het Kissie heeft echt wel een trouwe schare fans op het forum. ik hoor daar ook bij, tot zondag
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
je bent er gewoon, ik voel het aan mijn thee water !!!!!:p

OK OK, dan neem ik gewoon mijn 4 (ja ja...) kids mee :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: >>> Nee jongens !!! Niet aan die houten-schroefdraad-maak-machine komen, anders wordt "ome André" boos !!!!
SNOK... :mad: ik heb het nog zo tegen je gezegd !!! $^@*^^Q :mad:
Wat is er jongen ? Doet je vinger zeer ??? Ja, dan moet je ook met je vingers van dat kissie afblijven...

Bij nader inzien: ik red het écht niet... sorry René :D
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.258
309
Heelsum
Met zoveel houtbewerkers bij elkaar moet het toch niet moeilijk zijn om even snel een omheining voor die kids in elkaar te flanzen? Of een hok?

Of gewoon een balk met schroefogen van flinke maat en dan de polsjes lichtjes vast zetten met een tie wrap (niet té strak he) ...... ene handje vast andere handje een bakje chips en glaasje cola en pa heeft ook rust...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.