Open Dag Werkplaats / Houtdag 1 september 13-17 Zwolle

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Het word tijd dat Ome Rick een crèche (kinderkribbe) gaat openen aankomende zondag. ;)

Hahahaha... inderdaad Rick... nog even en je krijgt IKEA-achtige teferelen bij Massave ! ;)

Met zoveel houtbewerkers bij elkaar moet het toch niet moeilijk zijn om even snel een omheining voor die kids in elkaar te flanzen? Of een hok? :)

Anno 2013 moet dat een Nintendo-arena zijn ;) Anders "moeten" ze het niet... #zucht

Of gewoon een balk met schroefogen van flinke maat en dan de polsjes lichtjes vast zetten met een tie wrap (niet té strak he) ...... ene handje vast andere handje een bakje chips en glaasje cola en pa heeft ook rust...

Nah, daarvoor is al een ander topic hier op het forum #JapanseBondageMetSuspensie
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
He....nintendo...maar dat vind ik zelf ook wel leuk...

Vrijdag gaan de echte fysieke voorbereidingen beginnen....Heb l wat hulptroepen ingeschakeld voor het betere sleep en til werk....

tot zondag !!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
oh ja.... mocht iemand echt op zoek zijn naar bepaald hout, geef dan dat even tijdig door dan zetten we het klaar. op de dag zelf kan er niet gezaagd/geschaafd worden maar....dat lijkt me logisch...
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.064
1.695
Terkaple
www.woodworking.nl
Ben deze week bij Rick op bezoek geweest, 1 van mijn eerste autoritjes weer in Nederland.
Zie hier de foto's van the Man and his Shed. Hij heeft niet alleen een mooie werkplaats en prachtig hout, hij vindt het ook geweldig om al die forummers zondag bij elkaar te zien; het wordt helemaal top!!

jaap

DSCF6261.jpg

DSCF6260.jpg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Donders....knappe kerel op die foto's !!!! ;)

@Sam : Er hangen inderdaad geen reclameborden aan die kant, die hangen iets naar rechts....Echter geen Masave bord....Misschien komt dat nog ooit eens...
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Voor de duidelijkheid : De open dag is zondag 1 september van 13-17 !!

Morgen ben je ook welkom natuurlijk maar de opendag is zondag !!!

Tot zondag allemaal !!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Forummers,

Het moment is dan toch gekomen. We hebben een datum geprikt voor een open dag/houtdag. Het lijkt ons erg leuk om iedereen de werkplaats / houtopslag te laten zien.

Ik ben nog vrij nieuw op het forum maar het lijkt me erg leuk om te komen kijken.
Inmiddels wel uitgevogeld dat het van 1300 tm 1700 in zwolle is, maar is er ook een adres van waar het precies plaatsvindt ?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@Sam : Ik viel relatief makkelijk in slaap. Ergens had ik verwacht dat ik door mijn enthousiasme niet kon slapen maar dat viel erg mee.... Het voelt een beetje alsof ik vandaag jarig ben...

@Resetter : Hopelijk heeft het biertje goed gesmaakt !!

Nog even voor de volledigheid

Adres
Gasthuisdijk 8, Zwolle

Telnr Masave Fijnhout
06 34 955 951

Qua parkeren gaat het echt een uitdaging worden, de kans is groot dat je een heel stuk verder op moet parkeren....Maaaarrrr...dan wacht er wel een kop koffie en met een beetje geluk een lekkere koek...
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Goedmorgen Rick,

Al weer vroeg uit de veren!
Ik zie wel wat het eerste werk is morgens!:cool:
Veel succes vandaag!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Even een grappig beeld :

Ik loop blijkbaar al gedurende een uur als een stuiterbal door de kamer te rennen......Mijn vrouw kijkt mij eens aan, lach lief en vraagt " Nou, heb je zin in vandaag ? Beetje nerveus ? "
Mooi he hoe goed mensen je soms kennen... En toen heb ik zeker nog 20 rondjes door de kamer gedaan... Geertje gaat natuurlijk vandaag mee naar onze open dag...... Wat een vrouw he!!


Nou...ik ren nog even een paar rondjes door het huis en zie jullie straks...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.