Nieuwe tools topic

PeterVD

Actieve deelnemer
24 nov 2015
46
0
Wateringen
Aan Klaas: Ik moet de machine wel onder de overkapping buiten laten staan maar ik heb daar wel ruimte om met grotere stukken hout te manouvreren.
Aan Willem: De Centauro loopt inderdaad op krachtstroom
 

avos

Post veel
10 nov 2008
776
117
omg Haarlem
Mijn "nieuwe" vlak van diktebank. Tov de oude Robland die ik had wat handiger en praktischer. 3 beitels in de as, langsgeleider kan blijven zitten wanneer ik de tafel opklap voor vandikte schaven (dat was een belangrijke eis) en deze is op krachtstroom. Van dikte gaat ook prima, mooie lange ondersteuning van het hout. Bladen zijn goed te verstellen en parallel te zetten. Kortom ik kan weer even voorruit.

IMG_3473.jpg
 

avos

Post veel
10 nov 2008
776
117
omg Haarlem
De ruimte ben ik ook blij mee hoor. Een ruimte van 7x5 bij huis. Maar daar staan ook de fietsen etc in, dus soms even schipperen, maar ik klaag zeker niet. Vooral hier in de omgeving is dat een luxe. Kan er met een beetje slim indelen alles wel in kwijt. Zal tzt een nieuw topic maken over de afzuiginstallatie die ik aan het maken ben. Geeft nog wat meer beeld.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
90
West-Friesland
Hé rudy, dat is inderdaad een mooie zware bevalling:)
Je portemonnee zal in ieder geval heel wat lichter zijn.
Veel plezier ermee, Mvg,:)
 

hopmangj

Actieve deelnemer
2 sep 2015
68
0
image.jpg
Het grote vullen kan gaan beginnen!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    23,6 KB · Weergaven: 350
  • image.jpg
    image.jpg
    23,8 KB · Weergaven: 352

de Kastanjeboom

Actieve deelnemer
7 jan 2013
353
0
Kapellen
Daar kan je mee thuiskomen. Mooie collectie. Heb je inleg ook voor de Tanos systainers of maak je die zelf? Kan je dat misschien eens tonen? Interessant!
 

hopmangj

Actieve deelnemer
2 sep 2015
68
0
@ de Kastanjeboom inleggers heb ik niet gekocht. Alleen 2 voor de type I systainer zodat ik er schroeven in kan doen.
Verder wil ik zelf indelingen gaan maken. Hoe weet ik nog niet precies.
Ik sta dus altijd open voor tips!!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.