Nieuwe tools topic

RDE

Actieve deelnemer
9 nov 2015
65
0
the westflaanders
Vorige week ook eigenlijk onverwacht een beetje zotte kosten gemaakt... Voor m'n aankomende project in huis ga ik toch behoorlijk wat metertjes masief eiken kant en mdf grundierband te verwerken hebben , was deze toevallig op tweedehands tegen gekomen en een beetje impulsief er direct omgereden...

dnbsip.jpg


Komplete set met de machine + systainer met toebehoren en nog 2 dozen lijmpuck's.

Sow...dit is toch wel weer een heel aardig stukje machine die Festool op de markt heeft gezet hoor , kantenlijmen is echt een fluitje van een cent met dit ding !
Ik had nog wat restjes kant liggen in witte ABS, masief beuk 2mm en masief notelaar 1mm , alles als een fluitje van een cent !
Ik plan nog zelf een stationairtafeltje te bouwen voor dat ding waar ik ook onder 45° kan verlijmen , tekeningen/ontwerp zijn in de maak.

2dqkiae.jpg


op7f5z.jpg


27x3zmo.jpg
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.774
743
Enschede, Twente
Fastcap-spullen (niet alle, maar in elk geval wel de lijmdoseerflessen) worden door Rockler inmiddels ook buiten de VS verkocht. De verzendkosten vallen volgens mij ook nog mee.

Op Rockler dot com bovenaan je land in het menu aangeven en je ziet gelijk wat het kost in euro en of het geleverd wordt (niet leverbaar is grijs weergegeven).
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Fastcap-spullen (niet alle, maar in elk geval wel de lijmdoseerflessen) worden door Rockler inmiddels ook buiten de VS verkocht. De verzendkosten vallen volgens mij ook nog mee.

Op Rockler dot com bovenaan je land in het menu aangeven en je ziet gelijk wat het kost in euro en of het geleverd wordt (niet leverbaar is grijs weergegeven).

pfff 24 euro shipping voor een gluebot .. denk het niet .

ge ze echt es moeten laten meenemen door iemand uit de usa :)
 
Laatst bewerkt:

Martijn.

Actieve deelnemer
15 okt 2014
69
0
nee voor de vlak van diktebank Elektra Beckum hc260 zonder aansluiting en een metabo tk 1256 cirkelzaag heb ook nog een werkbankje meegenomen van HBM
 

Woodlex

Actieve deelnemer
2 jun 2014
62
5
Duiven
Hee Martijn, dat is een mooi setje. Die afzuiging op die standaard zoek ik ook. Heb je die ook bij HBM gekocht? Ik kan hem niet vinden namelijk.
 

Woodlex

Actieve deelnemer
2 jun 2014
62
5
Duiven
3dmatzer, bedankt voor je snelle reatie. Die hebben ze goed verstopt op de site. Prijs valt mij ook erg mee, dus ga ik maar eens bestellen binnenkort.
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Nu mijn garage/werkplaats aardig onderweg begint te komen tijd om mezelf een cadeautje te geven.
Na lang lezen en iedereen zijn mening te hebben overwogen heb ik me besluit genomen.
Formaat, bouw en natuurlijk kosten hadden bij mij denk ik de grootste invloed.
Om een lang verhaal kort te maken, vandaag het cadeautje maar opgehaald in Beek.


 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.