W Wim Kluck Oud hout 28 feb 2010 12.368 3.479 Gaanderen 2 okt 2022 #81 Ik vind hem prachtig, een beetje buitenaards. Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl
meron Post veel 8 sep 2011 1.430 439 Nijmegen www.instagram.com 3 okt 2022 #82 Hij is erg tof geworden. De voet valt nu heel wat minder op en het werkstuk des te meer. Ik krijg er overigens wel buitenaardse associaties van.
Hij is erg tof geworden. De voet valt nu heel wat minder op en het werkstuk des te meer. Ik krijg er overigens wel buitenaardse associaties van.
handig18 Oud hout 17 feb 2013 3.067 898 Oss 3 okt 2022 #83 Het heeft even geduurd, maar nu heb je ook wat! achteraf moet ik Meron ook gelijk geven wat de ondersteuning betreft
Het heeft even geduurd, maar nu heb je ook wat! achteraf moet ik Meron ook gelijk geven wat de ondersteuning betreft
hartvoorhout.jouwweb.nl Post veel 9 nov 2014 1.808 863 58 Heelsum www.hartvoorhout.jouwweb.nl 3 okt 2022 #84 handig18 zei: Het heeft even geduurd, maar nu heb je ook wat! achteraf moet ik Meron ook gelijk geven wat de ondersteuning betreft Klik om te vergroten... Ik ook Hij wordt ook vaker met iets buitenaards geassocieerd, misschien is mijn doelstelling van bladeren dan iets minder duidelijk geworden.
handig18 zei: Het heeft even geduurd, maar nu heb je ook wat! achteraf moet ik Meron ook gelijk geven wat de ondersteuning betreft Klik om te vergroten... Ik ook Hij wordt ook vaker met iets buitenaards geassocieerd, misschien is mijn doelstelling van bladeren dan iets minder duidelijk geworden.
W Wim Kluck Oud hout 28 feb 2010 12.368 3.479 Gaanderen 3 okt 2022 #85 Alien leafs Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl
Handtools only Post veel 3 nov 2018 958 1.102 de buurt van den bosch 3 okt 2022 #86 Is natuurlijk weer een prachtig stukje vakwerk. Misschien als je het rechtop had gezet waren de bladeren wel goed tot hun recht gekomen?? Waarderingen: Nerf
Is natuurlijk weer een prachtig stukje vakwerk. Misschien als je het rechtop had gezet waren de bladeren wel goed tot hun recht gekomen??
hartvoorhout.jouwweb.nl Post veel 9 nov 2014 1.808 863 58 Heelsum www.hartvoorhout.jouwweb.nl 4 okt 2022 #87 Handtools only zei: Is natuurlijk weer een prachtig stukje vakwerk. Misschien als je het rechtop had gezet waren de bladeren wel goed tot hun recht gekomen?? Klik om te vergroten... Heb ik geprobeerd Edwin maar, Mijn vrouw had geen vaas waar hij in paste Waarderingen: Handtools only en meron
Handtools only zei: Is natuurlijk weer een prachtig stukje vakwerk. Misschien als je het rechtop had gezet waren de bladeren wel goed tot hun recht gekomen?? Klik om te vergroten... Heb ik geprobeerd Edwin maar, Mijn vrouw had geen vaas waar hij in paste