Nou, ik heb tot noch toe erg weinig lol van de vreselijk dure metabo bank

.
Ik zit nog stééds te wachten op de koerier die de kromme aanslag moet ophalen (week geleden) om deze om te ruilen. Na aandringen stuurt metabo dit onderdeel (waarschijnlijk) volgende week vooruit, zodat ik niet op de koerier hoef te wachten. Maar ondertussen word het verhaal nog mooier (lees: triester):
u kijkt hier naar de hoogteverstelling van de vandiktebank-tafel. En die werkt niet meer. De twee zwarte tandwielen worden aangedreven door de verstelhendel aan de buitenzijde, en drijven die schroef-as aan (aan één zijde van de tafel). Via het zilveren tandwiel en de ketting draaien de overige 3 assen mee. Maar nu dus niet meer, want in dat zilveren tandwiel hoort een spie te zitten die hem aan de as verbind, en die zit er niet meer in. De borgringen aan de as waarmee je de invoertafel verstelt (voor het vlakken) vallen er ook al steeds uit en vind ik dan los op de tafel eronder.
Contact met Metabo verloopt moeizaam. Ze hebben schijnbaar issues met een nieuwe telefooncentrale, maar ik heb nu een mailadres van een dame bij verkoop die ik de hele boel maar toegestuurd heb met verzoek om een oplossing.
Ik kan niet zeggen dat ik dit tot nu toe een A-merk ervaring vind

misschien was ik tóch beter af geweest met een HBM. Dan had ik dit soort shit ook gehad, maar dan zonder de torenhoge prijs.