Kastenwand garage

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Normaal wast de kast nu nog geplaatst maar heb een probleem ontdekt de inkepingen aan de boven en onderkant moeten 15 mm verder worden uitgezaagd omdat ik mijn lat tussen kast 8 en 9 wat heb versmald omdat mijn schakelaar van mijn ventilatie in de weg zit voor de zijkant van mijn kast 9

dus morgen uitzagen en dan plaatsen

grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Kast 9 geplaatst al een zijn pas gezet en vast gemaakt aan kast 8























Morgen de andere zijde pas zetten en dan beginnen met de afwerking updats volgen


Grtz
 

WannaWood

Actieve deelnemer
1 apr 2015
73
0
Oosterbeek
En vrouwlief al blij of heb je haar nog niet verteld dat als alles perfect past je het weer uit elkaar haalt omdat het naar de spuiter moet een paar weekjes..? ;)
 
P

Pel

Guest
Drifter, als je de kast op 19-02-2016 af hebt dan kun je de vlag uit zetten, dan heb je er precies een jaar over gedaan.;)

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Drifter, als je de kast op 19-02-2016 af hebt dan kun je de vlag uit zetten, dan heb je er precies een jaar over gedaan.;)

Groet Pel.

Aan de werken ben ik een maand of drie geleden aan begonnen en ja het topic is begonnen die datum

grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Vrijdag deur laten vallen recht op de hoek maar opgelost zaterdag een nieuwe deur laten zagen en nieuwe gaten geboort voor de scharnieren

morgen foto's van de kast met deuren

dan de volgende werken zijn
- handvatjes boren
- legborden plaatsen
- bovenkant en zijkanten toe steken
- kijken voor een lade te maken voor in de onderste kleine kast
- kijken voor uitschuifbare legborden voor wasmanden op te plaatsen
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Ziet er mooi uit, daar ga je plezier aan hebben. Waarvoor dient dat uitstekende stukje tussen hangkast en die kast met de waterontharder? (Ter hoogte einde rail garagepoort)
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Ziet er mooi uit, daar ga je plezier aan hebben. Waarvoor dient dat uitstekende stukje tussen hangkast en die kast met de waterontharder? (Ter hoogte einde rail garagepoort)

dat stuk is gewoon om eens te zien hoe de afwerking ga komen daar maar natuurlijk zolang niet

grtz
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.