Kastenwand garage

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Met veel gevloek is de eerste kast gemonteerd
Heb moeten ter plaatsen lijmen anders problemen om ze op haar plaats te krijgen














Morgen de die lage kasten monteren


Grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Wat zouden jullie doen de drie lage kasten een voor een monteren op de kast die er al staat of eerst de drie kasten aan elkaar monteren en dan vast maken op de kast die er al staat


grtz
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Voor de gelijkheid zou ik eerst de drie aan elkaar maken, waarschijnlijk is het eindresultaat om het even...
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Voor de gelijkheid zou ik eerst de drie aan elkaar maken, waarschijnlijk is het eindresultaat om het even...

de voorkant van de drie kasten moeten gelijk komen met de kast die er nu al staat
zou er straks nog wat aan verder doe maar ik weet niet meer waar ik mijn kast verbinders heb gedaan

grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Wat voor systeem gebruiken jullie voor kasten aan elkaar te zetten

graag jullie methodes als kan met fotos

grtz
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.798
755
Enschede, Twente
Waterpas en haaks maken met stukjes hpl of fineer, lijmklem erop. Wand aan wand: voorboren met verzinker, schroeven erin. Bodem op regelwerk: voorboren met verzinker en vastschroeven. Als er nog een regel achterlangs loopt werkt het nog strakker.
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Vraag zijn er hier al die kasten opgehangen hebben met dit systeem
wat is de beste positie van het ijzeren stuk ongeveer in de midden of waar



grtz
 
Laatst bewerkt:

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
ik zou denken in het midden ( en op die lijn u gaten boren en haken steken ) .. zodat je u kasten nog omhoog & omlaag kan bijregelen ?
Hier in mijn keuken ook dat systeem kasten opgehangen .. alez het langs één kant draait kan je maar meer in 1 richting corrigeren denk ik ..
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Problemen met de kast verbinders het zijn er voor twee platen van 18 aan alkaar te maken maar er zit te 1 à 2 mm speling op
wat ik nu ga doen is ze allemaal 3 à 4 mm inkorten
Wat werk zijn meer dan 30 stuks


grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Zo de kasten staan allemaal pas














Uit dikkings plaat er ook aan anders problemen met de volgende kast





 

MrJens

Actieve deelnemer
19 nov 2012
27
0
hoi Bert,

Ga je in de kast rond de pomp en de boiler nog een stijl tussen zetten of blijft deze overspanning zo groot?
Naar mijn ervaring gaat de kopplaat na een tijd doorhangen.

Je zou eventueel kunnen opteren voor een demonteerbare plaat of balk die je makkelijk kan wegnemen als men aan de apparaten moet zijn voor onderhoud of vervanging?
Dit als ondersteuning van de grotere overspanning.

Groetjes Jens
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.