Kastenwand garage

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
hoi Bert,

Ga je in de kast rond de pomp en de boiler nog een stijl tussen zetten of blijft deze overspanning zo groot?
Naar mijn ervaring gaat de kopplaat na een tijd doorhangen.

Je zou eventueel kunnen opteren voor een demonteerbare plaat of balk die je makkelijk kan wegnemen als men aan de apparaten moet zijn voor onderhoud of vervanging?
Dit als ondersteuning van de grotere overspanning.

Groetjes Jens

hey jens

op de boven plaat komt nog een lat op aan de boven kant waar de afwerkings plaat dan tegen komt van aan de kast tot het plafond

grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Een lichte kleur. Lichtgrijs of gebroken wit. In een garage is meestal geen overdaad aan licht beschikbaar. Lichte kleuren helpen dan om overal genoeg licht te hebben.

er zal voldoende licht aan wezig zijn er komen 3 licht balken met elk twee lampen en 1 lichtbalk onder de hang kasten


grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Wat verder gedaan de haken om de kasten op te gangen geboord heb ze gedaan met gemische verankering gedaan is daarom dat ik de kasten nog niet heb opgehangen omdat het best is om het 24 u te laten drogen
Omdat de stenen te zacht zijn














Grtz
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
lol zo een schrik dat ze loskomen ?hier in miijn garage ook oude keukenkastjes hangen van ikea .. die hangen gewoon met ficher sx8 pluggen vast en 2 vijzen :)En is ook snelbouw steen :)De andere hangen dan weer met een soort french cleat latje vast ...die latjes hangen gewoon met SX6 pluggen vast .. 4 schroeven per latje ofzo .
 
Laatst bewerkt:

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
lol zo een schrik dat ze loskomen ?hier in miijn garage ook oude keukenkastjes hangen van ikea .. die hangen gewoon met ficher sx8 pluggen vast en 2 vijzen :)En is ook snelbouw steen :)De andere hangen dan weer met een soort french cleat latje vast .. die latjes hangen gewoon met SX6 pluggen vast .. 4 schroeven per latje ofzo .


gewoone pluggen blijven niet goed zitten als je er kracht op steekt en voor de veiligheid heeft mijn pa gezegd het te doen met chemische anker

grtz
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
ik gebruik al jaren de SX pluggen van ficher .. is nog nooit iets losgekomen ..gebruik die zelfs ook voor schotels vast te zetten buiten .. of boilers op te hangen ( SX10 dan me houtdraadbout )maja kwaad kan het natuurlijk niet met chemische verankering .. maar in dit geval toch beetje overkill vind ik :)
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Ik speel liever veilig
wand had voor mijn Rc hobby schappen gemaak voor mijn grief op te plaatsen en de pluggen trokken ui te muur

grtz
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Dan heb je wss slechte pluggen gebruikt en geboord met hamerfunctie in snelbouwsteen .. je trilt de kamers in de steen kapot .. waardoor pluggen minder grip krijgen .. Wat ik soms ook doe is een beetje constructielijm in het gat spuiten en dan de plug erin .. helpt ook wel . ook niet te diep boren .. beetje een nadeel met snelbouwers .. In beton of volle steen heb je daar minder last mee .. Ik gebruik graag die SX pluggen omdat ze een kraagje hebben ( duw je ze niet te diep ) en aan de 4 zijden uitzetten ..
 
Laatst bewerkt:

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
den heb je wss slechte pluggen gebruikt en geboord met hamerfunctie in snelbouwsteen .. je trilt de kamers in de steen kapot .. waardoor pluggen minder grip krijgen ..Wat ik soms ook doe is een beetje constructielijm in het gat spuiten en dan de plug erin .. helpt ook wel . ook niet te diep boren .. beetje een nadeel met snelbouwers .. In beton of volle steen heb je daar minder last mee ..

daar heb je ook wel een punt van die hamer functie
de haken zul in ieder geval goed vast zitten

grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Woensdag wordt de kast 6 geplaatst samen met mijn pa omdat mijne ontkalker er staat om de kast gemakkelijker er in te schuiven

grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Kast nummer 8 geplaatst en kast 9 klaargemaakt en gelijmd en normaal morgen plaatsen














Kast 9 voorbereiding











Verlijmd







Als deze geplaatst is kan ik beginnen met de afwerking en den schilderen




Grtz
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.