Kastenwand garage

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Op hoeveel plaatsen julie de handvaten van de zijkant van de deuren ik dacht 40 mm en van de boven kant bij de kleine deuren ook 40 mm en het zelfde bij de hangkasten ook 40 mm

wat denken jullie
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Hangt af van je ijzerwerk wat je gebruikt. Ik ga altijd voor 50 mm voor de zijkant, eigen keus natuurlijk. Mooi werk tot nu toe.

Hoe kom je aan die grote voeg naast die kolomkast rechts? Dubbel MDF voor de zijkant? ... Het ziet er strak uit alleen dat stoort me een beetje maar misschien heb je er een goede uitleg voor.
Goed bezig,

Groet,

John
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Hangt af van je ijzerwerk wat je gebruikt. Ik ga altijd voor 50 mm voor de zijkant, eigen keus natuurlijk. Mooi werk tot nu toe.

Hoe kom je aan die grote voeg naast die kolomkast rechts? Dubbel MDF voor de zijkant? ... Het ziet er strak uit alleen dat stoort me een beetje maar misschien heb je er een goede uitleg voor.
Goed bezig,

Groet,

John


de voeg is inderdaad een dubbele zijkant is omdat ik slecht uitkwam met de kast er naast omdat de afvoer buizen in de weg zaten anders daarom heb ik een plaat van 18 er tussen gestoken om beter uit te komen grtz


Dit zijn de handvaten dat ik ga gebruiken



grtz
 
Laatst bewerkt:

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Normaal vandaag roosters gaan hallen voor in de deuren bij twee kasten maar heb portefeuille thuis vergeten dus het zal voor zaterdag zijn

Grtz
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Gelukkig, denk dat dat mooier wordt ook.
geef je het nog een kleurtje?
benieuwd naar het eidresultaat in ieder geval ��
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Vraag hoe zouden jullie een lade maken in de onderste kast
voor geen meserie te hebben met de scharnieren


grtz
 

sankatommy

Nieuw lid
26 aug 2012
20
0
Heel fraai! Vraagje; had je niet beter direct de inbouwdozen eruit kunnen zagen? Of wordt het allemaal opbouw elektra?

Groet! Tommy
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Vraag hoe zouden jullie een lade maken in de onderste kast
voor geen meserie te hebben met de scharnieren


grtz

Hoi Drifterke,

Mooi werk.

Je zal zeker de zijkanten moeten verdikken met een plaat van 18 mm en daar je ladegeleiders op schroeven om zo je laden netjes te laten werken, en anders doe je je deuren weg en steek je er laden in.

Groet,

John
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Hoi Drifterke,

Mooi werk.

Je zal zeker de zijkanten moeten verdikken met een plaat van 18 mm en daar je ladegeleiders op schroeven om zo je laden netjes te laten werken, en anders doe je je deuren weg en steek je er laden in.

Groet,

John

de lade mag niet zichtbaar zijn van aan de buiten kant

grtz
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.