Kastenwand garage

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
351
10
Rotterdam
Blum heeft speciale 155° scharnieren die de deuren voorbij de binnenkant van de corpus laten draaien.
Als dat niet past, heeft Van Hoecke/Blum ook speciale opvullijsten dik 25 mm (KPR.6056) waarop de ladegeleiders gemonteerd worden.
KPR_6056_70OPVULLIJST_GR.JPG
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Een lat aan de onder kant gevezen voor de stevigheid en een mdf van 3 mm op de onderste kasten gelegd voor geen problemen te hebben met de deuren





Het werkblad

















Straks de lade uittekenen


Grtz
 
Laatst bewerkt:

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Verlopig zijn de werken stop gezet aan de kast
zeker 4 maanden heb een ongeval gehand van de trap gevallen en mijn enkel gebroken en mag verlopig 6 weken niet op staan op de voet en dan revalidatie

grtz
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Het ergste is dat als je niks kan uitvoeren dat al die plannen zich ophopen
Een spoedig herstel gewenst !
Een collega van me had zijn enkel gebroken en is toen met zijn ballen in het zand van Maleisië gaan zitten dit had volgens hem het grootste voordeel dat ze een kunstof mal gaven in plaats van gips die je kan verwijderen voor de vliegreis hierdoor kon hij met een cocktail in de hand al bewegingen oefenen en aan zijn hechtingen krabben
In ieder geval sterkte
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Ben terug morgen handvatjes monteren op de deuren
de gaten boren op 4 cm zijkant en 4,5 cm van de onderkant zou dat goed zijn
image.jpg
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Hoe doen jullie dat om de handvaten te plaatsen op verschillende deuren en mal maken of hoe doen jullie dat


grtz
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Hoe doen jullie dat om de handvaten te plaatsen op verschillende deuren en mal maken of hoe doen jullie dat


grtz

Ik maak een alu malletje als het voor een hele hoop deuren moet dienen, anders afschrijven als het maar voor een stuk of twintig is. Draairichting controleren en dan afschrijven is de beste manier als je niet in de fout wil gaan zoals ik in de tijd, maar dat maak je maar 1 keer mee hoop ik. Rap kan toch te rap zijn.

Groeten,

John
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.