Een droom komt uit.....

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Morgen is het staalbouwdag !!!! We huren een apparaat om die enorme lasten te dragen anders hou je echt geen armen meer over. Ik kan niet wachten om te zien hoe dit gaat. De dagen erna worden de houten balken er tussen gelegd en dan komen de platen erop.....Platen worden aan 1 kant (die het plafond van de benedenverdieping wordt) geschilderd !! Lekker sauzen dus!!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
IMG_5311.jpg
Sauzen is zo dankbaar werk....wat eerst een enorm smerige en verkleurde muur was is nu ook wit geheel. Er komt nog 1 laagje overheen.

IMG_5312.jpg

IMG_5330.jpg
Handig hoor zo'n krachtarm-apparaat.....Alleen de balken bij de muur blijken erg lastig te zijn...

IMG_5331.jpg
Ik ben er erg blij...

Gisteravond heb ik om 20uur een zak met broodjes kroket gebracht, even geholpen met 1 balk monteren en toen zijn de "steel-boys" weer verder gegaan. Ik ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet. Vanmiddag maar even een kijkje nemen!!!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Goed...vanmiddag ben ik even wezen kijken (en de boel een beetje aangeveegd) ..... erg gaaf om die stalen constructie zo te zien !!

IMG_5345.jpg

IMG_5346.jpg

IMG_5347.jpg

IMG_5349.jpg

Hoogte is 280 cm....Nu ik er onder sta lijkt het veel meer !! Dat gaat straks dus wel lekker werken ! Vanavond wordt er nog wat beton gestort aan de randen, daar was de eerste keer te weinig beton gekomen(dus dan doen we dat gewoon zelf even toch ?), verder komt er beton onder de stalen staanders.....Vrijdag moeten de houten balken ertussen komen en een aantal platen erbovenop !!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.