op welke manier heb je dit in mekaar gezet ?Staat inmiddels al enige tijd
ik kijk vooral naar de schabben
op welke manier heb je dit in mekaar gezet ?Staat inmiddels al enige tijd
misschien kijk ik er naastIn de sketchup staan ze uitgefreest.
dus de tanden van de schabben zijn in de strips gelijmd + eventueel een schroef door de mpx plaat tot in de tand ?Zowel de strips als ook de schappen zijn verlijmt en geschroefd op een 12mm multiplex plaat
Hallo, ik heb ook zo'n laser en werkt zonder problemen. Tegen welke problemen loop je aan dan?Heb al twee jaar terug een EleksMaker® EleksLaser-A3 Pro Laser Graveermachine CNC Laserprinter gekocht en eigenlijk nooit aan de praat gekregen.
Is er iemand met ervaring die in de buurt van Zwolle die eens live kan helpen om het spul aan de gang te krijgen.
![]()
Totaal geen beweging................... in het begin kon ik nog vanuit de laptop links rechts sturen. Maar dat kan ook al niet meer.Hallo, ik heb ook zo'n laser en werkt zonder problemen. Tegen welke problemen loop je aan dan?
Alle open deuren nagelopen? (Stekker erin, alle kabeltjes nalopen, vrijlopend/zelf met de hand wel te bewegen (even de riemen losgooien), krijg je 1 steppen wel aan de praat, komt er een signaal vanuit de besturing? (Zit er een calibratieprogramma bij?, werkt dat wel/niet?)Totaal geen beweging................... in het begin kon ik nog vanuit de laptop links rechts sturen. Maar dat kan ook al niet meer.
Welke software gebruik je dan? En kan de computer wel verbinding maken met de laser.Totaal geen beweging................... in het begin kon ik nog vanuit de laptop links rechts sturen. Maar dat kan ook al niet meer.
Nee, de schappen zijn gewoon vlak tegen de multiplex plaat gelijmd en (van achter) geschroefd. De strips lopen namelijk niet door, zijn tussen de schappen op lengte gezaagd en wederom gelijmd en geschroefddus de tanden van de schabben zijn in de strips gelijmd + eventueel een schroef door de mpx plaat tot in de tand ?
dat is de enige manier van bevestigen ?
als jij het zegt, dan zal het uiteraard zo wel zijn
wel verbazend dat dit houdt
Bekijk bijlage 100832
Eindelijk even tijd gevonden om het stof er af te vegen en alle onderdelen (kabels, trafo en dergelijk) bij elkaar te vinden. Even een nieuwe onderwerp aangemaakt. Hier te volgenAlle open deuren nagelopen? (Stekker erin, alle kabeltjes nalopen, vrijlopend/zelf met de hand wel te bewegen (even de riemen losgooien), krijg je 1 steppen wel aan de praat, komt er een signaal vanuit de besturing? (Zit er een calibratieprogramma bij?, werkt dat wel/niet?)
Even nieuw onderwerp aangemaakt hier te volgenHallo, ik heb ook zo'n laser en werkt zonder problemen. Tegen welke problemen loop je aan dan?
Ik kan je wel aan een 3D model helpen, ik kan echter niet zelf printen, kan wel via: Local 3D Printing Service in Amsterdam Nh Nl | makexyz.comIs er iemand met een 3D-printer (of andere slimme manier) om voor mij een adapter te maken om de lintzaag te voorzien van stofafzuiging?
Dit zijn de afmetingen die ik in gedachte heb. De aansluiting van de 35mm stofzuigslang mag een beetje konisch (van 34 tot 36mm), zodat deze goed erin klemt.
Ik betaal uiteraard voor de kosten.
Bekijk bijlage 101700