veel eieren kopen + de kartonnen verpakking sparen & tegen de muur plakkenGladde oppervlakken maken van je garage een klankkast..
veel eieren kopen + de kartonnen verpakking sparen & tegen de muur plakkenGladde oppervlakken maken van je garage een klankkast..
Ja zo ging het toen ik nog boven de winkel woonde. De magazijndeur waar ik boven sliep klapte vaak hard dicht op de koopavond. Je went eraan. Of je verzint smoesje, ik kan niet slapen vanwege de deur.Gewoon elke avond lawaai maken. Dan wordt het voor die kinderen achtergrond ruis. En dan worden ze er niet meer wakker van. Maar eerst uiteraard een mooiere zaagmachine kopen.
Mijn vrouw komt af en toe kijken of ik nog wel leef.Wat hier al aangehaald wordt inderdaad, het zagen zelf maakt vele malen meer lawaai dan de machine en/of de motor ooit zullen doen. Dat geld wel voor de meeste machines overigens. Je zou kunnen overwegen op een lintzaag te werken, dat is uiteraard totaal niet hetzelfde als een zaagtafel, maar is wel veel stiller.
Er is hier een forumlid die het voor elkaar gekregen heeft zijn zaagwerkzaamheden zo stil te maken dat ze buiten de werkplaats volledig onopgemerkt blijven.
@Handtools only kom er maar in.
Als je een ongelimiteerd budget hebt is dat wel dé oplossing ;-)antigeluid produceren
Maar ja, een dag niet gezaagd is een dag niet geleefd...Mijn vrouw komt af en toe kijken of ik nog wel leef.![]()