Tot voor kort huurde ik een werkplaatsje ergens achter in een grote tuin van een dorpsgenote. Een goed geïsoleerd en verwarmd eenvoudig Zweeds chaletje. Goed geïsoleerd en verwarmd Maar….. helaas helaas, ze heeft haar huis verkocht en ik moet er uit.
Afgelopen zaterdag heb ik mijn spullen verhuisd naar een nieuw onderkomen in het dorp. Een wat krappe maar”eigen” afgesloten ruimte in een grote vrachtwagengarage.
In het “”Zweeds chaletje”” zat een niet zo egale betonvloer. Ik heb ervaren dat dat niet prettig is. Maar mijn nieuwe ruimte heeft een echt slechte betonvloer.
Daarom wil ik er een underlaymentvloer over leggen. Op balkjes van 44 mm dik keer 75 mm hoog. De hoogte van 75 mm is misschien krap, maar hoger geeft problemen met de deur.
Hieronder twee schetsjes. Wat is jullie mening over de uitvoering. Kan dit zo?

Schets van de vloer.

Detail vloer met zicht op uitvulstukken
Afgelopen zaterdag heb ik mijn spullen verhuisd naar een nieuw onderkomen in het dorp. Een wat krappe maar”eigen” afgesloten ruimte in een grote vrachtwagengarage.
In het “”Zweeds chaletje”” zat een niet zo egale betonvloer. Ik heb ervaren dat dat niet prettig is. Maar mijn nieuwe ruimte heeft een echt slechte betonvloer.
Daarom wil ik er een underlaymentvloer over leggen. Op balkjes van 44 mm dik keer 75 mm hoog. De hoogte van 75 mm is misschien krap, maar hoger geeft problemen met de deur.
Hieronder twee schetsjes. Wat is jullie mening over de uitvoering. Kan dit zo?

Schets van de vloer.

Detail vloer met zicht op uitvulstukken