Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

T

The Freeman

Guest
Is het een idee om een inventarisatie te gaan houden welke lijmklemmen type EZ; KRE; KREV eventueel hulpstukken en welke hoeveelheden de verschillende forumleden wensen. En dit bij GereedschapPro neer te leggen zodat zij dan met een gericht prijsvoorstel kunnen komen?

En als het prijsvoorstel bekend is dan kunnen de forumleden besluiten of ze daarmee instemmen en kan de bestelling geplaatst worden. Praktisch gezien zullen de lijmklemmen wel naar ieder forumlid gestuurd moeten worden door GereedschapPro.

Als jullie het een goed idee vinden dan ben ik wel bereid om een Excel document te maken en die hier op het forum te plaatsen. En aansluitend de input van jullie te verwerken en deze aan GereedschapPro te sturen.

Ik hoor graag van jullie.
 

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Is het een idee om een inventarisatie te gaan houden welke lijmklemmen type EZ; KRE; KREV eventueel hulpstukken en welke hoeveelheden de verschillende forumleden wensen. En dit bij GereedschapPro neer te leggen zodat zij dan met een gericht prijsvoorstel kunnen komen?

En als het prijsvoorstel bekend is dan kunnen de forumleden besluiten of ze daarmee instemmen en kan de bestelling geplaatst worden. Praktisch gezien zullen de lijmklemmen wel naar ieder forumlid gestuurd moeten worden door GereedschapPro.

Als jullie het een goed idee vinden dan ben ik wel bereid om een Excel document te maken en die hier op het forum te plaatsen. En aansluitend de input van jullie te verwerken en deze aan GereedschapPro te sturen.

Ik hoor graag van jullie.
Dat zou heel tof zijn, graag. Liefste zoveel mogelijk dezelfde van alles maar goed een hele boel diverse kan ook.

We hebben ook mooie SETS op onze site staan, die zouden we bij voldoende animo ook met nog meer korting kunnen aanbieden? Zoekopdracht: bessey set: vario Laat maar weten of daar behoefte aan is.

Verder heb ik geen deadline, maar het is wel mooi dit voor het einde van het jaar rond te hebben i.v.m. wederom een prijsstijging op 1 januari en trage leveringstijden.

Als dit jullie bevalt en het mag van de @baas dan kunnen we dit vaker doen, waar er ook behoefte aan is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boktor026 en JochemK
T

The Freeman

Guest
Bedankt voor jullie positieve reacties.

Ik wil het graag stroomlijnen. Daarom start ik een nieuwe post waarin ik mijn gemaakte Excel bestand plaatst en dan verzoek ik jullie om deze volledig ingevuld via een privé bericht aan mij te sturen.

Aansluitend verzamel ik jullie wensen en zal deze dan aan GereedschapPro voorleggen met het verzoek om een scherpe offerte samen te stellen.

Ik stel voor om jullie 7 dagen de gelegenheid te geven om jullie wensen aan mij kenbaar te maken. Mocht dit onverhoopt voor iemand niet lukken, laat mij dan binnen 7 dagen weten wanneer het je wel lukt. Dan kan ik kijken of ik daar op kan wachten.

Hoop dat het zo duidelijk is.
 

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
636
303
Het Groene Hart
Bedankt voor jullie positieve reacties.

Ik wil het graag stroomlijnen. Daarom start ik een nieuwe post waarin ik mijn gemaakte Excel bestand plaatst en dan verzoek ik jullie om deze volledig ingevuld via een privé bericht aan mij te sturen.

Aansluitend verzamel ik jullie wensen en zal deze dan aan GereedschapPro voorleggen met het verzoek om een scherpe offerte samen te stellen.

Ik stel voor om jullie 7 dagen de gelegenheid te geven om jullie wensen aan mij kenbaar te maken. Mocht dit onverhoopt voor iemand niet lukken, laat mij dan binnen 7 dagen weten wanneer het je wel lukt. Dan kan ik kijken of ik daar op kan wachten.

Hoop dat het zo duidelijk is.
Lijkt mij prima. Zou je hier een linkje naar die post willen zetten zodat we 'm makkelijk kunnen vinden?
 

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.222
531
Eanske
ingoogni.nl
Een kleine opmerking, misschien kan @SanderGP vooraf quota aangeven. B.v. bij 100 klemmen totaal lengte 1200 E xxx.- Bij 1000 klemmen E xx.- of iets dergelijks. En als het niet gewenst is die getallen publiekelijk op het forum te plempen ze in de spreadsheet te verwerken.

Achtergrond, bij meerdere acties op andere fora heb ik mee gemaakt dat deelnemers zich terug trekken waardoor de prijs omhoog gaat en zich nog meer deelnemers terug trekken. Het wel of niet meedoen kan soms om luttele bedragen gaan. Het omgekeerde gebeurt overigens ook, doe mij nog maar twee extra klemmen want dan halen we de ....

Het zou wel betekenen dat af en toe de 'bestelde hoeveelheid' bekend gemaakt moet worden zodat de deelnemers inzicht houden in de marktontwikkeling.
 

remon_v

Actieve deelnemer
11 apr 2020
111
25
Breda
B.v. bij 100 klemmen totaal lengte 1200 E xxx.- Bij 1000 klemmen E xx.- of iets dergelijks. En als het niet gewenst is die getallen publiekelijk op het forum te plempen ze in de spreadsheet te verwerken.
Dat vind ik een goed plan, lijkt me handiger om van te voren de prijzen te weten mits de aantallen worden gehaald.
 
T

The Freeman

Guest
Het zal m.i. niet om enorme aantallen gaan en de leverancier moet toch een globale ordergrootte weten om een offerte te kunnen maken.

Daarom stel ik voor om vooraf de behoefte te inventariseren zodat we globaal weten om welke aantallen en typen het gaat. En ook het aantal verzendingen bekend is. Op basis daarvan vragen we GereedschapPro en een andere aanbieder om prijzen.

Aansluitend kunnen de deelnemende forumleden laten weten of ze de order definitief gaan plaatsen. En dat doen ze dan ook ieder individueel. dat lijkt mij praktischer i.v.m. de betaling en de verzending.

Iets anders.
Ik heb geprobeerd om mijn Excel bestand in een post te plaatsen maar dat bestandstype wordt niet geaccepteerd. Nu heeft in een andere post @Mark84 voorgesteld om het middels een Google document te doen maar daar voel ik niet veel voor. Wel bedank @Mark84 voor je voorstel.

Graag wil ik de inventarisatie afmaken en daarvoor zie ik twee oplossingsrichtingen, t.w.:

1. ieder forumlid die wil meedoen stuurt mij via een pb zijn emailadres zodat ik het Excel bestand kan toesturen vice versa. In het Excel bestand dat hij/zij dan ingevuld heeft wordt alleen zijn/haar forumnaam vermeld
2. ieder forumlid die meedoet plaatst in een nieuw te maken post zijn wensen en deze ga ik dan verwerken. Deze optie heeft nadrukkelijk niet mijn voorkeur omdat ik dan fouten kan maken en er waarschijnlijk ook veel heen- & weer gepost gaat worden bij onduidelijkheden.

Ik hoop dat jullie voor optie 1 kiezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.222
531
Eanske
ingoogni.nl
2. ieder forumlid die meedoet plaatst in een nieuw te maken post zijn wensen en deze ga ik dan verwerken. Deze optie heeft nadrukkelijk niet mijn voorkeur omdat ik dan fouten kan maken en er waarschijnlijk ook veel heen- & weer gepost gaat worden bij onduidelijkheden.

Ik hoop dat jullie voor optie 1 kiezen.
tav optie 2, het vergt enige discipline
jan 2x 1200 1x 800
--------------------------------
som 2x 1200 1x 800

volgende post quote de post van jan:
jan 2x 1200 1x 800
piet 10 x 1200 2 x800
----------------------------------
som 12x 1200 3x 800

etc. etc. etc.

Maar.... jij organiseert en hoeft geen keuze te bieden :) Optie 1 dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joost79

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Zeker interesse, en stem voor het overzicht (en voor het gemakkelijker verwerken voor jou, wat toch al een aardig klusje is), voor optie 1.
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.632
693
Antwerpen
Iets anders.
Ik heb geprobeerd om mijn Excel bestand in een post te plaatsen maar dat bestandstype wordt niet geaccepteerd. Nu heeft in een andere post @Mark84 voorgesteld om het middels een Google document te doen maar daar voel ik niet veel voor. Wel bedank @Mark84 voor je voorstel.
was is er verkeerd aan dat Google doc ?
het leek wel handig op het eerste zicht
 
  • Leuk
Waarderingen: Joost79 en JochemK
T

The Freeman

Guest
Ik heb een Excel bestand zo samengesteld dat de verwerking deels geautomatiseerd is. Dat betekent dat de totalen automatisch berekent worden.

Dus enerzijds wilde ik mijn werk niet voor niets gedaan hebben en anderzijds wil ik de automatisering behouden.

Hoop dat dit helpt.

In een nieuwe post "Bessey lijmklemmen behoefte inventarisatie Woodworkers" verzoek ik jullie mij via een PB jullie emailadres toe te sturen. Dan stuur ik jullie het Excel bestand toe.

Aansluitend kunnen we nagaan wat jullie lijmklemmen behoefte is en een offerte aanvragen. Zodat we voordelig en dus met korting onze inkopen kunnen doen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Mark Luitjes

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.