Bessey lijmklemmen behoefte inventarisatie Woodworkers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

The Freeman

Guest
Beste Woodworkers,

Omdat ik mijn Excel bestand niet in de post geplaatst krijg wil ik jullie verzoeken om mij via een PB je emailadres toe te sturen. Aansluitend stuur ik je dan het bestand toe waarin je, je wensen kenbaar kunt maken.

Je kunt alleen in de grijs gemarkeerde cellen informatie ingeven. Kijk goed naar de verpakkingseenheid zodat je niet te veel of te weinig aangeeft!

Stuur het ingevulde bestand met de aangepaste bestandsnaam (zie instructies in het bestand), per email naar mij terug. Dan zorg ik voor de verwerking en de offerte aanvraag.

Ik stel voor om jullie 7 dagen de gelegenheid te geven om jullie wensen aan mij kenbaar te maken. Mocht dit onverhoopt voor iemand niet lukken, laat mij dan binnen 7 dagen weten wanneer het je wel lukt. Dan kan ik kijken of ik daar op kan wachten.

Verder worden jullie via het forum over de vorderingen geïnformeerd.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Vener

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Om de me aantallen toe te voegen moest ik het bestand naam aanpassen, weet niet of dat erg is.
Heb em in ieder geval verstuurd.
 
T

The Freeman

Guest
Misschien kan je het bestand wel gezipt plaatsen maar dat komt bij mij met een heel veel bestanden binnen. Dus die route wil ik niet opgaan.

Graag via PB emailadres toesturen dan stuur ik het Excel bestand. En dan kunnen jullie na het invullen het bestand aan mij sturen per email. Dat werkt voor mij het gemakkelijkst.

@Rdl Het aanpassen van de bestandsnaam is juist wat ik gevraagd heb, dus dat is prima. Neem er wel je Forumnaam in op zodat ik weet van wie het is.
 

chopper88

Nieuw lid
18 mei 2021
14
6
Gelderland
Thanks voor je werk zover! Ik heb wellicht ook wel interesse, maar ook wat (goed bedoelde) opmerkingen zover.

Je kan het Excel bestand ook ergens publiek hosten? Bijvoorbeeld neerzetten op Zippyshare.com - Free File Hosting oid.
Dat scheelt alweer een mail heen en weer.

Verder zou ik hier even toelichten wat de context is en de topic titel wijzigen naar iets als 'Animo check voor groepsinkoop Bessey lijmklemmen met korting'.
In het andere topic zou ik weer naar deze post verwijzen.
Hoe meer mensen ervan weten, hoe meer kans van slagen.
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
@freeman, dank voor je genomen moeite. Ga mijn verlanglijstje morgen even rustig invullen.
 

bartos

Actieve deelnemer
10 mrt 2012
113
10
Flevoland
www.cashbackxl.nl
Thanks voor je werk zover! Ik heb wellicht ook wel interesse, maar ook wat (goed bedoelde) opmerkingen zover.

Je kan het Excel bestand ook ergens publiek hosten? Bijvoorbeeld neerzetten op Zippyshare.com - Free File Hosting oid.
Dat scheelt alweer een mail heen en weer.

Verder zou ik hier even toelichten wat de context is en de topic titel wijzigen naar iets als 'Animo check voor groepsinkoop Bessey lijmklemmen met korting'.
In het andere topic zou ik weer naar deze post verwijzen.
Hoe meer mensen ervan weten, hoe meer kans van slagen.
Ik wil het gebruik van zippyshare afraden. Wil de thread niet teveel vervuilen maar dit is niet veilig genoeg als downloader. Diepere uitleg doe ik aan chopper88 en The Freeman in PB
 

chopper88

Nieuw lid
18 mei 2021
14
6
Gelderland
Bartos heeft hier wel een punt, an sich is er niet zoveel mis met de service, maar je moet niet per ongeluk op de rotzooi eromheen klikken...

Heb een ander voorstel aan The Freeman gedaan, ik weet wel een manier om dit ergens neer te zetten zonder enig risico :)
 
T

The Freeman

Guest
Bartos heeft hier wel een punt, an sich is er niet zoveel mis met de service, maar je moet niet per ongeluk op de rotzooi eromheen klikken...

Heb een ander voorstel aan The Freeman gedaan, ik weet wel een manier om dit ergens neer te zetten zonder enig risico :)
Ik heb in een PB laten weten dat ik besloten heb om de methode die nu actief is (via PB emailadres en dan bestand versturen) te blijven gebruiken. Het werkt prima en ik krijg de bestanden keurig weer binnen. Tevens ben ik vertrouwd met deze methode en daarom voel ik me er goed bij. Niet te veel derde partijen hierbij betrekken...
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
Ik heb het bestand reeds retour verzonden.

The Freeman bedankt voor al je werk maar ook even een 'positieve kritische' noot van mijn kant.

Wat ik wel mis in het bestand zijn de diverse sets (>=1000mm) die ook worden aangeboden. Op deze manier van inventariseren tel je enkel de losse aantallen klemmen en accessoires maar haal je er niet uit hoeveel sets er eventueel gewenst zijn.

Wellicht zou het handig zijn om deze nog toe te voegen (eventueel in je eigen bestand).
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark84

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
59
18
Arnhem
Beste Freeman,

Bedankt voor het overzicht maar ik mis nu eigenlijk de sets die Sander eerder beschreef en waar ook Yozu het hierboven over heeft en juist daar heb ik interesse in.

Hoe zou je dit willen doen?
Gr. Mark
 
  • Leuk
Waarderingen: Yozu
T

The Freeman

Guest
Ik heb het bestand reeds retour verzonden.

The Freeman bedankt voor al je werk maar ook even een 'positieve kritische' noot van mijn kant.

Wat ik wel mis in het bestand zijn de diverse sets (>=1000mm) die ook worden aangeboden. Op deze manier van inventariseren tel je enkel de losse aantallen klemmen en accessoires maar haal je er niet uit hoeveel sets er eventueel gewenst zijn.

Wellicht zou het handig zijn om deze nog toe te voegen (eventueel in je eigen bestand).
@Yozu & @Mark84 Bedankt voor jullie compliment en vraag.

Dat is een terechte vraag, te meer omdat die setprijzen voordeliger zijn dan de prijs van de losse onderdelen. Ik heb in mijn Excel bestand de sets niet opgenomen omdat wij m.i. voordeel halen door het grote aantal dat wij in één keer gaan afnemen. En van die grote aantallen kan de leverancier de sets maken die de verschillende Woodworkers wensen. Maar die sets moeten dan natuurlijk wel voordeliger uitkomen dan de huidige setprijzen.

Maar ik ga natuurlijk na de inventarisatie met de leveranciers in gesprek. Mocht het dan nodig zijn vanwege inkoopcondities om toch het onderscheid tussen losse artikelen en sets te maken dan zal ik de leverancier de juiste informatie aanleveren. Dat wil zeggen dat naast de losse artikelen ook de sets benoemd worden.

Dus voor nu het verzoek om je wensen per artikel kenbaar te maken.
 

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
59
18
Arnhem
@Yozu & @Mark84 Bedankt voor jullie compliment en vraag.

Dat is een terechte vraag, te meer omdat die setprijzen voordeliger zijn dan de prijs van de losse onderdelen. Ik heb in mijn Excel bestand de sets niet opgenomen omdat wij m.i. voordeel halen door het grote aantal dat wij in één keer gaan afnemen. En van die grote aantallen kan de leverancier de sets maken die de verschillende Woodworkers wensen. Maar die sets moeten dan natuurlijk wel voordeliger uitkomen dan de huidige setprijzen.

Maar ik ga natuurlijk na de inventarisatie met de leveranciers in gesprek. Mocht het dan nodig zijn vanwege inkoopcondities om toch het onderscheid tussen losse artikelen en sets te maken dan zal ik de leverancier de juiste informatie aanleveren. Dat wil zeggen dat naast de losse artikelen ook de sets benoemd worden.

Dus voor nu het verzoek om je wensen per artikel kenbaar te maken.
Bedankt voor de aanvulling.

ben wel nieuwsgierig bij wie je dit nog meer neer gaat leggen gezien je spreekt over leveranciers.
 

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
@Yozu & @Mark84 Bedankt voor jullie compliment en vraag.

Dat is een terechte vraag, te meer omdat die setprijzen voordeliger zijn dan de prijs van de losse onderdelen. Ik heb in mijn Excel bestand de sets niet opgenomen omdat wij m.i. voordeel halen door het grote aantal dat wij in één keer gaan afnemen. En van die grote aantallen kan de leverancier de sets maken die de verschillende Woodworkers wensen. Maar die sets moeten dan natuurlijk wel voordeliger uitkomen dan de huidige setprijzen.

Maar ik ga natuurlijk na de inventarisatie met de leveranciers in gesprek. Mocht het dan nodig zijn vanwege inkoopcondities om toch het onderscheid tussen losse artikelen en sets te maken dan zal ik de leverancier de juiste informatie aanleveren. Dat wil zeggen dat naast de losse artikelen ook de sets benoemd worden.

Dus voor nu het verzoek om je wensen per artikel kenbaar te maken.
Bedankt voor je reactie.

Ik begrijp wat je wilt beogen maar het m.i. maakt het niet uit of je een set van 4 klemmen telt of 4 losse klemmen. Ik verwacht dat losse klemmen de prijs zal beinvloeden tov een set, het blijven nm. hetzelfde aantal klemmen en accessoires.

Tevens begrijp ik dat je je ‘bestelling’ nog kan aanpassen, wellicht wil ik nog een aantal klemmen van een andere maat en nog meer accessoires. Alles hangt af van de prijs c.q. korting.

Zoals aangegeven heb ik het bestand reeds ingevuld geretourneerd en wacht geduldig af.
 

jorisvh

Post veel
Vraagje voor @The Freeman en @SanderGP,
Worden dit uiteindelijk individuele transacties tussen koper en aanbieder, met aparte facturen?
Anders wordt het voor zakelijke klanten waarschijnlijk niet interessant ivm bedrijfskosten aantonen en BTW terugvordering.
(en of dit voor Belgische zakelijke klanten met verlegging van de BTW voor intracommunautaire levering kan, maar dat is misschien een vraag voor later, als de leverancier gekozen is).
 
  • Leuk
Waarderingen: XL500SZ

XL500SZ

Actieve deelnemer
1 mei 2017
206
70
Groningen
www.kiwood.nl
Na een tijdje zoeken begrijp ik dat er een samenkoop actie is voor Bessey lijmklemmen bij Gereedschappro?
Voor welke lijmklemmen is dit, alleen korpusklemmen of ook andere typen?

Misschien handig om in de openingspost een introductie te maken voor als er nog meer mensen geinteresseerd zijn? Meer klemmen is iets meer korting vermoed ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark84

Rdl

Post veel
7 okt 2021
971
397
hilversum
Als je hem een pb stuurt krijg je het excel sheet waar alle klemmen opstaan.
Je zit nergens aan vast dus je kan gewoon kijken wat er is.

Het begon oorspronkelijk alleen met de corpus klemmen.
Maar er staan ook andere in de excel.
Het is een doorloop van het orginele idee.
Maar een overzicht in de begin post zou het makkelijker maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: XL500SZ

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Volgens mij is het voorstel van Jaap veel simpeler en helderder. Het voorkomt afhaken want je weet van tevoren wat je kwijt bent en de kaders zijn dus duidelijk.

Als Sander nu even reageert over wat haalbaar is, want als het zo doorgaat kun je net zo goed de gehele bessey catalogus doorsturen....
 
Laatst bewerkt:
T

The Freeman

Guest
UPDATE
Als eerste bedankt voor jullie enthousiasme.

Er zijn inmiddels al veel aanvragen voor het Excel bestand ontvangen en aansluitend door mij verstuurd. Ook zijn er al veel ingevulde Excel bestanden ontvangen. Bedankt daarvoor.

Enkele forumleden hebben ook artikelen die niet in het Excel bestand zijn opgenomen aangevraagd en deze zal ik aan het bestand toevoegen.

Ik ga de inventarisatie sluiten op zondag 7 november 2021! Dus zorg tijdig voor het insturen van je ingevulde Excel bestand.

Daarna ga ik alles verwerken en als dat gereed is ermee naar leveranciers. Ik hou jullie op de hoogte.
 

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
59
18
Arnhem
UPDATE
Als eerste bedankt voor jullie enthousiasme.

Er zijn inmiddels al veel aanvragen voor het Excel bestand ontvangen en aansluitend door mij verstuurd. Ook zijn er al veel ingevulde Excel bestanden ontvangen. Bedankt daarvoor.

Enkele forumleden hebben ook artikelen die niet in het Excel bestand zijn opgenomen aangevraagd en deze zal ik aan het bestand toevoegen.

Ik ga de inventarisatie sluiten op zondag 7 november 2021! Dus zorg tijdig voor het insturen van je ingevulde Excel bestand.

Daarna ga ik alles verwerken en als dat gereed is ermee naar leveranciers. Ik hou jullie op de hoogte.
Bedankt wederom tot zover maar wil je ook met ons delen welke leveranciers je het uit wil gaan zetten. Misschien zijn er meerdere die goede ideeen tips hebben hierover ..? Want stond bijvoorbeeld gisteren bij Felder in Barneveld en zelfs hun doen bessey 😁
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.