Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Zeker en als jullie met zijn allen dit even laten weten aan ons, dan kunnen we een inkoopactie speciaal hiervoor doen.
Ik zou zelf namelijk niet deze 80cm KR nemen maar die van een meter, want vanaf een meter krijg je hem met verschuifbare kop, dat is veel handiger!

Sander
Verschuifbare kop is erg handig inderdaad. Maar ben blij met m’n 60cm klemmen als ik een werkstuk van 40cm moet klemmen. Dan zijn die monsters van een meter wel een heel gesleep!
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Zeker en als jullie met zijn allen dit even laten weten aan ons, dan kunnen we een inkoopactie speciaal hiervoor doen.
Ik zou zelf namelijk niet deze 80cm KR nemen maar die van een meter, want vanaf een meter krijg je hem met verschuifbare kop, dat is veel handiger!

Sander
Nee hoor, dat is niet zo. Dan moet je de KREV klemmen kopen (kop is ook los te koop overigens), de klemmen met vaste kop zijn het KRE type
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
294
119
Ik denk dat SanderGP dat zeker weet. Maar het is zoveel werk omdat elke keer uit te leggen.

Maar een gezamenlijke inkoop actie voor bijv. KREV100 lijkt me helemaal prima.
 

studiodara

Actieve deelnemer
7 jun 2015
146
30
En dan komen ze eindelijk binnen en dan zijn er twee anders dan normaal, de bovenste twee. Iemand een idee wat daar mee is? Het leek mij alsof de blankmetalen schuif op zijn kop zit waardoor de handvaten naar binnen wijzen. Bij het aanspannen heb je je knokkels dus veel dichter bij de stang dan bij de normale.

11E39187-0429-419F-8181-E168A2D9EC69.jpeg
 

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
254
102
En dan komen ze eindelijk binnen en dan zijn er twee anders dan normaal, de bovenste twee. Iemand een idee wat daar mee is? Het leek mij alsof de blankmetalen schuif op zijn kop zit waardoor de handvaten naar binnen wijzen. Bij het aanspannen heb je je knokkels dus veel dichter bij de stang dan bij de normale.

Bekijk bijlage 109230
ze zijn niet anders maar verder ingedraaid qua handvat
 
  • Leuk
Waarderingen: Joost79

studiodara

Actieve deelnemer
7 jun 2015
146
30
kijk maar naar het blank metalen deel waar het schroefdraad doorheen gaat.
dat staat bij de een verder onderuit dan de andere set
Helaas die test heb ik al gedaan, het volledig in en uitdraaien van de schroefdraad maakt geen verschil in de schuine stand van de hendel
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
kijk maar naar het blank metalen deel waar het schroefdraad doorheen gaat.
dat staat bij de een verder onderuit dan de andere set

Aan het knikje daarvan te zien lijkt het net of ze op die bovenste van de foto op z'n kop hebben gemonteerd. Mss kan je ze omdraaien?
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.117
242
Goeree-Overflakkee
Zeker en als jullie met zijn allen dit even laten weten aan ons, dan kunnen we een inkoopactie speciaal hiervoor doen.
Ik zou zelf namelijk niet deze 80cm KR nemen maar die van een meter, want vanaf een meter krijg je hem met verschuifbare kop, dat is veel handiger!
Voor de juiste prijs doe ik waarschijnlijk wel mee. Bedankt alvast voor de moeite!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boktor026

studiodara

Actieve deelnemer
7 jun 2015
146
30
Aan het knikje daarvan te zien lijkt het net of ze op die bovenste van de foto op z'n kop hebben gemonteerd. Mss kan je ze omdraaien?
Ja dat idee heb ik ook, maar ik dacht ik vraag het eerst hier op het forum voordat ik ze uit elkaar sloop en ze mogelijk niet meer terug kunnen.
 

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
232
58
@SanderGP
Ik doe ook graag mee aan de inkoop actie.
Een beetje afhankelijk van je aanbieding, maar ik kan er nog wel 6 van 100 gebruiken. Je hebt nooit genoeg lijmklemmen.
 
Laatst bewerkt:

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
254
102
Aan het knikje daarvan te zien lijkt het net of ze op die bovenste van de foto op z'n kop hebben gemonteerd. Mss kan je ze omdraaien?
Kan het zijn dat het uiteinde van het schroefdraad (soort knop) niet in zijn ligplaats zit? Heb ik bij die van mij wel eens
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Hier ook interesse. @baas , hoe kunnen we dit netjes volgens de regels van het forum doen als we een inkoopactie willen organiseren? Aangezien GereedschapPro een commerciele entiteit is, enzo.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.