Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Op zich zeker interesse, maar wel voor de 600mm. Die meterklemmen zijn gewoon veel te lomp bij kleiner werk. Ik wil juist kleinere om minder met een overschot aan ijzer te hoeven werken.
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
294
119
Ik heb van de week 6 lijmklemmen 120x300 gekocht bij de Hornbach a €7,90 per stuk.

Deze hele verhaal lijn gaat om een ander (soort) lijmklem. Een corpus lijmklem.
(gebruik Google en kijk op Youtube). Van een andere kwaliteit en meestal ook een stuk langer dan 300mm.

Grootste verschil is dat de klemvlakken altijd parallel aan elkaar blijven en een kast (corpus) niet scheef duwen.
 

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Op zich zeker interesse, maar wel voor de 600mm. Die meterklemmen zijn gewoon veel te lomp bij kleiner werk. Ik wil juist kleinere om minder met een overschot aan ijzer te hoeven werken.
Ik heb ook interesse voor de 600mm variant. Heb al enkele 800 en 1000 en zoek nog een kleinere maat.
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
294
119
Ik "gok" dat als je interesse hebt in de 600 of 800mm, je beter kunt kijken naar de aanbiedingen op marktplaats.
Ik denk dat het de reden is waarom Sander over de (KREV) 1000mm versie begon. Die wordt niet aangeboden. Maar zoals vaker, misschien moet ik niet voor anderen denken en verbaast Sander ons ;-)

P.S. ik bied zelf geen lijmklemmen aan op marktplaats.(en geen van mijn vrienden)
 

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
59
18
Arnhem
Zeker en als jullie met zijn allen dit even laten weten aan ons, dan kunnen we een inkoopactie speciaal hiervoor doen.
Ik zou zelf namelijk niet deze 80cm KR nemen maar die van een meter, want vanaf een meter krijg je hem met verschuifbare kop, dat is veel handiger!

Sander
Ben ook voor inkoopactie wanneer de prijs natuurlijk goed is 😁
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.