Ja inderdaad haha. Ik heb veel Belgische vrienden dus dat komt goed.door de eeuwen heen is onze taal een iets andere richting uitgegaan
zolang we mekaar mekaar nog kunnen/willen begrijpen komt het altijd goed
deze demoschuif is meer dan een voorbeeld, bestaat in het echt & is de basis voor elke schuif van een andere maat
ze stoelt op de grass dynapro die we in de les gebruiken
de breedte van de lade hebben we aangepast aan het minimum dat je nodig hebt om de duw&open-funktie te plaatsen
Optisch vind ik met hele staanders werken mooier maar denk dat je wel gelijk hebt als je bedoelt dat het project een stuk moeilijker wordt.dit belet niet dat je een module van bv 240 cm hoog maakt, met daarop eentje van 45 cm
een deur kan groter zijn dan de modules die er achter schuil gaan
Dat is toch aan beide zijdes zo’n 30 cm. Ik wou daar een soort van wegprop hoek maken van hangwerk wat we 2x per jaar gebruiken wellicht. Maar kan dat nog wijzigen uiteraard. De stukadoors zijn ook nog niet klaar dus moet afwachten wat de precieze maten uiteindelijk worden. Zij trekken eventuele scheve muren ook goed recht zodat ik straks een kloppende ruimte heb waar alle muren goed gelijk zijn (beginnersproof haha)je kan de hoek meer open & toegankelijk laten door aan beide zijden meer opening te voorzien
nu is de ruimte aan de rechterkant redelijk beperkt
Bekijk bijlage 91813
Nee ben nog aan het oriënteren dus tips zijn welkom! Wel gaat mijn voorkeur uit naar zo recht mogelijk, iets wat weinig kromtrekt en 22 mm. Ik vind 18 mm net ff te Ikea achtig en gezien de hoogte van de constructie lijkt 22 mm me net even wat steviger. Zat ook te denken aan multiplex. Tips welkom ;-)mdf is een vies boeltje om te verwerken
eigenlijk is het gemalen karton met lijm er in
mpx kan je nog hout noemen
heb je al gekozen ?
Ik heb de Festool Domino Q500 besteld met de extra systainer met Domino assortiment. De extra systainer is al bezorgd, apparaat zelf komt vandaag als het goed is. De Domino leek me het meest geschikt voor beginnerswe hebben inspiratie . . . hoe ga je de verbindingen maken ?

Merci voor het meedenken @ZotVanHout

Ja dat is het wel haha. Geeft niet toch, zo lang de boodschap aankomt..
om alles netjes op een rij te plaatsen & te beantwoorden wordt het soms koorddansen
...

Dank! Ga ik even naar op zoek!Welkom. Dat is een leuk project om te beginnen. Er bestaan ook trapjes die je in de plint kwijt kan. Weet niet hoeveel ruimte je daarvoor nodig hebt maar het kan een uitkomst zijn.
Haha Sjakos! Dat ga ik even uitproberen. Die handleiding ontvang ik graag! Merciiiii.> tools > dimensions
en dan op de 2 uithoeken klikken & slepen om de maat even verder neer te planten
ik heb 2 weken geleden skup vanaf het niets in een paar uur in de vingers gekregen
kan jou een handleiding vanop het internet sturen
heb voor 25 € een boekje gekocht
en klaar was kees !
of . . .
en 't was in de sjakos !
Haha ja dat is hoog he? Het appartementencomplex is een transformatie van kantoortoren uit 1994. De verdiepingen zijn zo’n 350cm hoog wat verlaagd is naar 285cm. Megaleuk project waarbij echt het gehele pand gestript is. Maar ik verhuis van 143M2 naar 98M2 dus qua kastruimte de hoogte in is wel noodzaak haha. Ook is het qua indeling niet het meest praktische huis, maar wel een riant uitzicht.dat de bovenste nederlanders ons in grootte voorbijgestoken zijn, wist ik al
maar dat ze tot 285 cm opgeklommen zijn ?
verleden jaar heb ik voor een paar tientjes - nu euro's - een spiegelglas gekocht & dat op een deur geplakt
dat glas kan & hoeft geen 285 cm te zijn
Gisteren zijn de laatste aanpassingen aan de slaapkamer gemaakt. Het bed komt in een soort voorzetwand met een spiegel erachter. En hangende lampen boven de nachtkastjes, spotjes boven het bed. Spannende tijd dit