Purpleheart veiling nr. 2

J@ko

#verywoodnl
25 okt 2020
80
47
Arnhem
Ik ga mijn agenda aanpassen aan jouw 'afhaalschema'.
Ik ook , natuurlijk, sowieso tof van Zky dat je als verdeelpunt wil fungeren. Maar ik kan me voorstellen dat je zegt van: liefst op vrijdagavond tussen 19:00-21:00 en zaterdag van 09:00-13:00 of zo, maar dat is natuurlijk geheel aan jou! Individuele afspraken maken met iedereen kan natuurlijk ook😊
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Ja dat is wellicht voor mij ook wat makkelijker (afhaalmomenten), dan een heleboel losse afspraken verspreid over meerdere dagen :)

Dus bij deze:
Er vanuit gaande dat het hout morgen bezorgd wordt, kan het deze week op de volgende moment afgehaald worden:
Woensdagavond: 19:30 - 21:30
Donderdagavond: 19:30 - 21:30
Vrijdag: 9:00 - 14:00
Zaterdagochtend: 9:00 - 12:00.

Voor volgende week:
Woensdagavond: 19:30 - 21:30
Donderdagavond: 19:30 - 21:30
Zaterdagochtend: 9:00 - 12:00.

Mocht je weten wanneer je het wilt komen halen, doe dan even een pm. Dan weet ik een beetje of ik tussendoor nog weg kan voor een boodschapje o.i.d. ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ruben houtklusser

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Zojuist even @Ruben houtklusser gesproken en de levering gaat vandaag niet door; de chauffeur is helaas ziek. Het afhaalmoment van vanavond kan logischerwijs dan dus niet meer :)
De levering staat nu gepland voor morgen, ik ga er van uit dan dit op tijd is voor het aangegeven aflevermoment. Ik zal hier nog laten weten wanneer het daadwerkelijk binnen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Taab

J@ko

#verywoodnl
25 okt 2020
80
47
Arnhem
Hallo ZKy, is het ok als ik zatermorgen rond een uur of 10:30 bij jou mijn 3 balkjes Purple Wood ophaal? Gr Jako
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.