Purpleheart veiling nr. 2

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
transport is inderdaad wel handig om te conbineren.
Ik trap maar af, ik kom uit de Betuwe (Ochten) dus langs de A15.
 

ertrike

Actieve deelnemer
8 apr 2020
55
41
Wageningen
transport is inderdaad wel handig om te conbineren.
Ik trap maar af, ik kom uit de Betuwe (Ochten) dus langs de A15.
Levering in Wageningen lukte helaas niet, omdat de leverdatum een week later kan zijn dan eerst gepland. In die week ben ik een aantal dagen weg.

Als jij gaat rijden, kan je dan ook mijn drie balken meenemen? Ik kan ze eventueel bij je ophalen in Ochten. Brandstofkosten kunnen we natuurlijk delen.
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
911
765
Nootdorp
Mocht er iemand meer richting het zuidwesten wonen en de kant van Vorden oprijden, kunnen we dan wellicht wat afspreken? Het is voor mij 2 uur rijden enkele reis en het is zonde als iedereen achter elkaar aan die kant op gaat...
Wel in het westen maar niet het zuidwesten. Ik woon in Nootdorp. Het is wel een stuk dichterbij als we combineren.
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Transport, @Musicus ik rij vanuit Eemnes/Baarn naar Vorden, en kom ook af en toe in Breda. Dus als je geen haast hebt en het mag een week of 3 a 4 duren kan ik jou Balken oppikken en afgooien in Ulvenhout. Let wel als ik richting Breda ga is dat wel overdag, meestal eind vd ochtend, door de weeks. Weet niet of je het kan ontvangen als je aan het werk bent.

voor andere, geef gerust een gil als je op mijn route zit. Dan pik ik wat meer balken op, heb wat Ruimte in mijn bus en anders wel een aanhanger.
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Ja, supertof dit. Ik hoop dat we zo ook eens een mooi partijtje noten kunnen kopen. Wordt dat wel eens aangeboden bij BVA?
Ik kijk zelf nog wel eens op Troostwijk Auctions. Daar komen vaak flinke partijen hout voorbij, met veel verschillende soorten. Zelf nog geen ervaring met bieden daar.
Zo ook bij deze aanstaande veiling:
Wie weet ziet iemand hier iets interessants :)
 
Laatst bewerkt:

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Is nog niet bekend, volgens de site binnen 14 dagen en volgens een medewerker binnen 7 dagen.
Als het net zo gaat als bij mij vorig jaar toen ik een kavel hout had, dan neemt de transporteur contact op met diegene die de bieding en betaling verricht heeft om tot een levertijdstip te komen. Als die persoon dan niet woont op het afleveradres dan is het even opletten of er daar dan op dat tijdstip iemand aanwezig is voor het in ontvangst nemen. Ik was helemaal tevreden want met een kooiaap werd de vracht precies daar neergezet waar ik wilde.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.