Purpleheart veiling nr. 2

Ruben houtklusser

Bezig met hout
6 jul 2020
500
740
Zuid West Drenthe
De kavel van Rdl. is uitverkocht.
zijn er nog meer mensen die mee willen doen voor een x aantal balken?
Er is nog een kavel beschikbaar met 49 balken : 50x140x2450mm


Schermafbeelding 2022-04-04 om 19.58.43.png

Met een nieuw bod zou de prijs per balk komen op: €23,29
dit kan vervolgens oplopen tijdens het bieden.
Wie wil meedoen en hoeveel balken wil je afnemen voor welk maximale bedrag?

Pakket word thuis bezorgd bij de bieder, zelf zit ik in zw-Drenthe.
Voor mij uiteraard geen probleem, maar als er genoeg animo is en het zwaarte punt ligt wat meer zuidelijker mag het wat mij betreft ook bij een andere deelnemer worden bezorgd.

Mij is het om 3 balkjes te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: vandikte

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
910
765
Nootdorp
ik begreep dat mijn vorige post, bij de andere thread, dat ik op de reservelijst sta. Daarom hierbij de herhaling, voor mij graag 3 planken. Enneh, op voorhand dank voor het organiseren!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruben houtklusser

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.175
873
Ulvenhout
Ik zou er wel 2 willen hebben.
Qua prijs, laten we zoiets aanhouden als in het andere topic, hoewel deze balken iets korter zijn. Meer dan €40 per balk lijkt me niet wenselijk?
 

Taab

Actieve deelnemer
11 jun 2020
138
38
Omgeving Apeldoorn
In het vorige topic heb ik mij ook als reserve laten opschrijven. Ik heb ook zeker interesse in maximaal drie balken voor €40,-
 

Marijn

Actieve deelnemer
8 feb 2012
368
159
Eindhoven
Ik ben ook geïnteresseerd in 5 tot 10 balken, max prijs van 40 is acceptabel. Lokatie is Eindhoven, als dat handig is, zou afleveren hier geen probleem zijn.
 

J@ko

#verywoodnl
25 okt 2020
80
47
Arnhem
Ik heb ook wel interesse in 3 balken met max prijs van 40-45. Omgeving Arnhem maar ik ben flexibel om het waar dan ook op te halen. Ook bedankt voor het initiatief en organiseren!
 
  • Leuk
Waarderingen: edjebel

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Wel interesse in 5 balken rond 40 euro
mogen er ook 2 of 3 meer zijn als dat helpt om aantal te halen
 
Laatst bewerkt:

Richard72

Actieve deelnemer
6 mei 2020
33
5
51
Kerkrade
Ik wil er ook wel een stuk of 4-5 hebben voor max €40 per balk.
Maar ik woon in zuidlimburg kerkrade.
Helaas kan ik niet lang heen en weer rijden voor ze op te halen ivm lichamelijke klachten.

Dus ligt eraan waar ze moeten worden opgehaald.
 

mboots

Actieve deelnemer
28 jan 2022
79
38
Venlo
Als jullie nog mensen te kort komen, wil ik ook nog wel voor 125 euro aan balken. oftewel 3 balken aan 40 euro of 5 balken aan 25 euro... Deze veiling komt namelijk vaker voorbij, en meestal blijft het bij 0 of 1 bod. Of de verkoper moet zelf mee gaan bieden (wat ook vaak gebeurt).

Ben we erg benieuwd wat iedereen ervan wil gaan maken, ik heb zelf nog geen idee.
 

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Voor opslag kunnen ze bij mij ook wel even liggen maar Overijssel is voor Zuid Limburg nog een beste afstand. Vorig jaar met net zo'n veiling een pallet massaranduba gekocht en die werd door de transporteur netjes onder de carport gezet. Ik wil in ieder geval er iets van draaien, in het houtvademecum las ik dat de houtwurm er zijn tanden op breekt dus die moet maar op zoek naar een ander restaurant.
 

Ruben houtklusser

Bezig met hout
6 jul 2020
500
740
Zuid West Drenthe
Oké, we zitten vol.
Het aantal van 49 is gehaald.
Wat betreft locatie heb ik het idee dat het zwaartepunt wat zuidelijker ligt.
We hebben Dalfsen en Koekange reeds als mogelijk bezorgadres, maar dit is misschien voor de zuiderlingen te ver.
Is Vorden (@Zky ) of Wageningen (@ertrike ) een mogelijk bezorgadres?
Ik hoor het graag van de betreffende leden.
Zelf wil ik het bieden wel op me nemen, ervan uitgaande dat iedereen na het bieden online naar mij overmaakt.
De max van €40,- hou ik aan, dit ligt ook nog mooi onder de huidige kuubprijs als ik het goed heb.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.