Wat ons maar niet goed lukt is, om er een echte forum dag van te maken. Zelfs als we de entree gratis maken als iemand een werkstuk mee wil nemen, blijft het beperkt tot max 20 stuks.
Wil je hiermee zeggen dat er maar 20 bezoekers komen of dat er maar 20 werkstukken zijn…
Wat voor bezoekersaantallen verwacht je en zijn er nodig om een geslaagde odh te maken.
Ik kan me er geen voorstelling van maken, heb wel foto’s gezien maar die lijken me druk genoeg..
Het probleem zit dus in exposanten en verkopers die bijna gratis staan, welke weinig animo hebben en door de hout pro geen rendement zien.
Je wilt dus meer ambachten en uitvoerende partijen hebben die mogelijke doelgroepen aantrekken. Een lastig verhaal, wil ik wel inzien, een artikel in de actieradius trekt natuurlijk voornamelijk houtdraaiers aan die je al voldoende hebt,terwijl je de andere disciplines ook wil bereiken.
Mogelijk zijn hier ook verenigingen die benaderd kunnen worden ( weet ik niet) . Eventuele leden van deze clubs zouden zich misschien hier kunnen melden lijkt mij.
Persoonlijk vind ik het jammer dat het niet doorgaat aangezien het voor mij de eerste keer zou zijn, afgelopen jaar ging het ook al niet door.
Wel kan ik me voorstellen dat de organisatie een hele hoop werk is en dat het voor Wim op dit moment een grote belasting is ivm zijn overige werkzaamheden op dit moment.
Als het gaat om een ontmoetingsmoment met forumleden zou dan zo’n ruimte als bij wijze van spreken de houtdraaidag in Vianen groot genoeg zijn..?
Misschien dat andere forumleden ook mee kunnen of willen denken met iets meer ervaring dan ik heb. Als het gaat over betrokkenheid bij dit forum zijn er volgens mij voldoende die hier aan deelnemen.
Misschien dat er nog reacties komen die mogelijkerwijs ondersteuning bieden.
Het zou jammer zijn als het door genoemde omstandigheden uitbloeit….
Met vriendelijke groeten,
John