Open dag hout in Zutphen

John1969

Post veel
10 jul 2023
775
429
‘s-Hertogenbosch
Heeft het ook niet een beetje te maken met de periode van 2000 af tot wanneer?? Dat het goedkoper was om oud te vervangen voor nieuw?? De maatschappij gaat niet meer repareren of zelf maken als je goedkoper nieuw kunt kopen en je houdt tijd over om je te vervelen….
Hier is een volledige generatie mee opgegroeid en zal dit ook niet meer veranderen. In m’n dagelijkse werk kom ik het ook tegen dat m’n jongere collega’s alleen maar monteren, maar als er maatwerk gevraagd wordt staan ze met de handen in het haar ( en dan is het niet mogelijk). Uiteindelijk heb ik daar een boterham aan, maar het zou idd leuk zijn om de jeugd te kunnen motiveren om het ambacht op te pakken……..

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.526
3.560
Gaanderen
Elke marketeer wil de jongeren bereiken en betrekken om ze later "verslaafd" te maken aan een product. Dat lukt bijna niet. Ik zou zeggen richt je op een groep die tijd en ruimte en budget heeft.
Dan kom je snel uit bij 65+. Dan de vraag hoe kun je die bereiken? Met een hele reeks aan vervolg vragen.
Je hebt hier een, op het forum, doelgroep van ruim .34000 leden. Wil je die bereiken met een campagne is dat zeker niet gratis. Met een mail ben je er niet.
Woodworking you-tube kanaal om velen te bereiken. Wie zorgt dat er elke week een filmpje op komt? Dat moet door een persoon gedaan worden maar kost heel veel tijd.

Het blijft een complex verhaal

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.193
3.639
Als ik in mijn wijk om me heen kijk, zie ik nog maar weinig ouders die ook maar iets kunnen. Ze verdienen allemaal hun boterham met praten. De kinderen zullen dan ook weinig aangereikt krijgen. Op het platte land zal dat vast nog wat langzamer gaan, maar ook die kinderen trekken naar de grote stad voor studie en banen. En in die cellenblokken waar ze in gaan wonen, is ook geen ruimte om wat te knutselen. Dan verhuizen ze naar een voormalige arbeiderswoning. Dan is er ruimte voor een kind, maar meer ruimte is er ook niet. Vroeger zette je een paar schragen op straat en werkte je daar. Buren kwamen er gezellig bij staan. Brachten een biertje mee. Als je dat nu doet, komt er gelijk iemand klagen over herrie.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.