Open dag hout in Zutphen

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
403
85
Oss
Ik denk wat genuanceerder over "in de afgelopen 12 maanden meer dan 5 posts gedaan". Kijk eens wie geen of nauwelijks bijdrage plaatst, maar wel veel tijd op het forum doorbrengt. Dat lijkt mij een beter selectiecriterium.
Maar ook daar is wel wat op aan te merken. Dan moet je een campagne bedenken en de leden gaan benaderen. Dat is niet gratis. Tot 500 leden kan je wel wat gratis mailen, maar voor grotere aantallen moet je toch echt betalen. Ik heb een oud account bij mailchimp en kan nog 2000 mensen mailen een keer of 10 per maand. Die mogelijkheid is er niet meer. Volgens mij kom je er ook niet bij andere aanbieders.
Mailchimp kost 350 euro per maand bij 40000 contacten mailblue zit op 549 per maand.
Ongetwijfeld goedkoper te doen, maar zeker niet gratis.
Ja, filmpjes werken, moeten wel uniform zijn en regelmatig gepost worden. Dat is echt heel veel werk.

Is daar niet het forum voor ipv doorsturen met chimp. Dan krijg je ook een beter beeld van de personen die wel regelmatig het forumbezoeken ipv zoekers.

Daarnaast hebben veel leveranciers vaak ook soort van demodagen dus daar zal ook een en ander een kijkje gaan nemen ipv wachten op een beurs

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.