Open Dag Hout 2022 in de agenda, 30 oktober in de Hanzehal te Zutphen!

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Ha allemaal,

Ik had hem ook in de agenda gezet, maar er is iets tussengekomen! Heel jammer want het had me heel leuk geleken om dit voor het eerst mee te maken!

Ik woon in Velp (Arnhem) en had met ZvH afgesproken wat stukjes draaihout over te nemen. Is er toevallig iemand die uit de buurt komt, vandaag aanwezig is en wat ruimte in de kofferbak heeft? Ik kan het deze week meteen afhalen!

Groeten,

Guus
 
Ha allemaal,

Ik had hem ook in de agenda gezet, maar er is iets tussengekomen! Heel jammer want het had me heel leuk geleken om dit voor het eerst mee te maken!

Ik woon in Velp (Arnhem) en had met ZvH afgesproken wat stukjes draaihout over te nemen. Is er toevallig iemand die uit de buurt komt, vandaag aanwezig is en wat ruimte in de kofferbak heeft? Ik kan het deze week meteen afhalen!

Groeten,

Guus
Hoi Guus,

Ik woon in Heelsum.
Als hij het afgeeft aan ons op ODH kun je het savonds bij ons ophalen. Geen probleem.

Groet Edwin.
 
  • Leuk
Waarderingen: wijk0983

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Aankomende zondag ga ik dit schaafje gebruiks klaar maken.
Een nummer 5 van Spear en Jackson een gerenommeerd merk maar in dit geval een low budget schaaf voor nog geen 45, euro.
Ben benieuwd of het wat kwaliteit heeft de doos is nog dicht en gaat dus aa;komende zondag geopend worden.
E4CFACC3-ADA6-4510-A033-A5BAA9581A1C.jpeg

Groetnis, Roeland

O ja neem ook nog wat lage hoekschaven mee ala Stanley 60 1/2 die ga ik ook gebruiksklaar maken.
 

Harriet Koorn

Nieuw lid
27 okt 2022
1
0
Hoogmade
Weet iemand of een hondje mee mag naar de Open Dag Hout? Op een filmpje van een paar jaar geleden zie ik er eentje lopen in de hal, maar ik kan er verder niks over vinden.
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Moet ik vooraf een kaartje kopen o.i.d. of kan ik daar zo via de kassa naar binnen?

Groet, David
Kaartjes zijn alleen te koop bij de Hanzehal. Naast de ingang zijn de kassa loketten. Entreeprijs al jaren hetzelfde € 10,-.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mellon

Rdl

Post veel
7 okt 2021
976
398
hilversum
Vind de autorit niet erg. Is meer dat ik er nog nooit geweest ben en even ga bekijken wat er te zien is :)
Maar als je gaat dan weet je meteen wat er te zien is.
Op papier en foto's is leuk maar dat bevat meestal maar een fractie van wat er is😁

Voor mij ook de 1ste keer.
Alleen iets korter rijden.
 
Vind de autorit niet erg. Is meer dat ik er nog nooit geweest ben en even ga bekijken wat er te zien is :)
Ik ben bang dat de dag niet lang genoeg is om overal te kijken. Er zijn prachtige kunstwerken te bewonderen, houtdraai demo's, gereedschappen , hout , nieuwe technieken en natuurlijk oude technieken te bewonderen. Vooral de interactie tussen de makers en kijkers maakt deze dag zo boeiend. Je kunt en mag alles vragen , voelen en bekijken. Die ervaring alleen al maakt het een top dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdP en houtdraaierke65

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.