Open Dag Hout 2022 in de agenda, 30 oktober in de Hanzehal te Zutphen!

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.558
Gaanderen
Ik heb de datum dan verkeerd opgevangen. Zal wel aan mijn gehooraparaat liggen. We gaan ook niet over de datum en de dag dat is aan de ODH.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Ik heb de datum dan verkeerd opgevangen. Zal wel aan mijn gehooraparaat liggen. We gaan ook niet over de datum en de dag dat is aan de ODH.
Nee hoor Wim, je had het goed gehoord, maar ik was abuis. De volgende Open Dag Hout is op 29 oktober 2023, weer in de vertrouwde Hanzehal te Zutphen. Ik verwacht deze keer over een langere periode de voorbereiding te kunnen doen en zal ook binnenkort al de rubriek op ons forum aanmaken.
Voor degene die op zondag niet kunnen, zullen we kijken of we deze keer op zaterdag weer wat kunnen organiseren, zoals de workshops in 2019.
Veel mensen werken op zaterdag, winkels etc. zijn open, ouders zijn bezig met kinderen met sport, zeker tweeverdieners moeten dan een deel van de week compenseren (althans zo ging het bi ons) en zeker ook de bedrijven die we graag op ODH zien, zijn op zaterdag toch wel beperkt beschikbaar.

Dit is ook het laatste weekend dat we hal kunnen huren, daarna is het volop sport op zaterdag en zondag.

jaap

PS 25 oktober valt in 2026 in het weekend .......
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.558
Gaanderen
Nou ik ging wel twijfelen aan mijn gehoor. Sind het ene oor er van de ene op de andere dag mee stopte hoor ik nog wel veel dingen met aparaat maar verstaan is heel wat anders.
Dus ik ben wel blij dat ik het wel goed verstaan heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Had net de beheerder van de Hanzehal aan de lijn. Er is met lijm o.i.d. gemorst. Het is met een beitel niet te verwijderen en moet geschuurd worden. De stuk vloer moet dan ook opnieuw gecoat worden..

En we zijn nog wel een tijdje aan het opruimen geweest zondagavond. We moeten de hal veegschoon opleveren. Er zijn nog al wat standhouders die hun gevulde vuilniszak hebben laten liggen en er lagen wat lege dozen. Als om 6 uur zo ongeveer iedereen weg is, komt de man van de kramen die alles weer ophaalt. Daarna moeten wij het elektrisch weer in het plafond opbergen en gaan we vegen. Daarna zit het toch wel heel lekker in de auto naar huis!

jaap

hal leeg.jpeg
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Respect hoor voor het werk wat jullie erin stoppen!

En balen van de vloer, hopelijk valt de schade mee.
Dank je avos, het is echter ook wel de moeite waard. Het was voor ons wat een hectische dag zoals Kor ook al schreef. We hebben het nu echter weer scherp en met een normale voorbereiding, zoals voorheen, komt dat ook wel goed,
Als op zondagmorgen om 8 uur de grote deur opengaat en je ziet alle standhouders binnenkomen en dan in 2 uur staat er een prachtige gevulde hal, dat is zo gaaf! En direct om 10 uur de eerste bezoekers... dat is een beetje magic.

En heel leuk om jou te ontmoeten, met je kinderen, echt gaaf!

jaap
 

Jose

Actieve deelnemer
12 mrt 2023
79
20
Gelderland
Ik heb een hele leuke dag gehad. Mijn zoon van (14) en mijn dochter (10) waren ook mee. Die vonden het zeker ook een leuke dag.
Toen ik even snel wat dingen in huis zocht om mee te nemen naar de stand riep mijn dochter dat ze haar pyrografie werkje ook wel mee wilde nemen. Dus die hebben we erbij gezet op de tafel. (ik had wat kistjes e.d. mee). Ze is net begonnen met pyrografie dus het was voor haar leuk om met Daan te kletsen. Wat een kunstenaar is dat, die maakt prachtige pyrografie werken. Vervolgens kreeg ze een leuke aanmoedigingsprijs, dus dat stimuleert om aan de slag te gaan. Ze heeft het YouTube kanaal van Daan al gevonden...:)
Mijn zoon vond de Shaper vooral interessant (nu ook aan het 3D printen). Ik heb zelf weer erg mooie werkstukken en technieken gezien. Maar vooral de gesprekken met zoveel enthousiasme vanuit de de exploitanten waren weer erg inspirerend.
Welke Daan bedoel je dan kan ik even kijken wat hij maakt.
Bedankt groeten José
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.