Nieuwe tools topic

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
UK is gewoon 230V

Wel apart verhaal hoor, op de machine staat D26203-GB, vandaar de engelse spantang, maar wel gewoon europese stekker enzo.
Beetje een mixup in de assemblage fabriek denk ik
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
sinds wanneer heeft Dewalt dergelijke systainers? nog nooit gezien...zijn toch altijd van die tough cases?

Omdat ik in 2016 een X-Carve CNC machine ga aanschaffen / bouwen, en ik overal lees dat mijn bosch colt niet sterk genoeg gaat zijn, heb ik de DeWalt D26203 aangeschaft, deze machine schijnt wel sterk genoeg te zijn

Rare is dat er een europese stekker aan zit, maar een engelse 1/4" spantang... raar... DeWalt gemaild en ik schijn een goeie spantang opgestuurd te krijgen

Bekijk bijlage 40505

Nu snel sparen voor de Xcarve
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
351
10
Rotterdam
Meen je dat nou?
Ik meen me te herinneren dat Engeland 110 volt was, of is dat sinds een aantal jaren veranderd/gemoderniseerd?

Op bouwplaatsen is het altijd 110V met een idiote grote (gele) stekker. Schijnt veilger te zijn, maar wel minder vermogen te leveren voor met name grote cirkelzagen en bovenfrezen.
In normale huizen is het gewoon Euro 230V, maar wel met een andere 3 polige stekker die je inderdaad gewoon kunt vervangen of met een verloopstekker ook op onze wandcontactdozen kunt gebruiken.
Ik heb zelf een aantal Engelse 230V machines in gebruik en gewoon met een verloopstekker aangesloten. Stekker afknippen kan ook, maar in geval van garantie moeilijker te verantwoorden.
16a-110v-plug-lg.jpg
article16935785.jpg
 
Laatst bewerkt:

Mr. Yellow

Actieve deelnemer
17 mrt 2014
43
0
sinds wanneer heeft Dewalt dergelijke systainers? nog nooit gezien...zijn toch altijd van die tough cases?

Die hebben ze ook niet. Die frees komt of los in een doos of als kit een toughcase (die koffers met gegoten inleg. beetje ouderwets)
Daarnaast hebben ze de Toughsystem en T-Stak koffersystemen, maar geen systainers...
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.622
1.142
Fryslân
DeWalt heeft wel systainers. Maar ik heb ze alleen van het oude type gezien. Ik weet niet of die ook in nederland leverbaar waren. Heel af en toe zie ik op marktplaats nog wel eens een machine in zo' n oude systainer voorbij komen.
De DeWalt T-lock ben ik wel nieuwsgierig naar hoe je hier aan komt..
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Wat is dat dan op de foto? *flabbergasted*

Die hebben ze ook niet. Die frees komt of los in een doos of als kit een toughcase (die koffers met gegoten inleg. beetje ouderwets)
Daarnaast hebben ze de Toughsystem en T-Stak koffersystemen, maar geen systainers...
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.622
1.142
Fryslân
Ik denk een omgebouwde t lock. Ze zijn in het zwart te koop, wat letters erop en klaar. Maar ik blijf nieuwsgierig!
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Ik was ook wel geïntrigeerd door de systainer van deWalt, maar na een zoektocht op het grote internet heb ik er geen kunnen vinden, althans niet op Nederlandse sites. Het lijkt toch een klein mysterie! :)
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Is een hele limited edition :)

Ik had nog een systainer over van Bessy (lijmklemmen in een systainer is geen goed idee)
Heb daar een gele sluiting voor besteld, op sjablonen4you.nl een DeWalt sjabloon besteld,
Toen dewalt een email gestuurd met welke kleur code ze gebruiken, die laten mengen en zelf het logo erop gesjabloneerd.

Toen nog even een infokadertje gefotoshopd, uitgeprint en de DeWalt t-loc is geboren :)
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Is een hele limited edition :)

Ik had nog een systainer over van Bessy (lijmklemmen in een systainer is geen goed idee)
Heb daar een gele sluiting voor besteld, op sjablonen4you.nl een DeWalt sjabloon besteld,
Toen dewalt een email gestuurd met welke kleur code ze gebruiken, die laten mengen en zelf het logo erop gesjabloneerd.

Toen nog even een infokadertje gefotoshopd, uitgeprint en de DeWalt t-loc is geboren :)

Dat is wel supergaaf gedaan. :) Misschien moet je het aan deWalt verkopen. ;)
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.622
1.142
Fryslân
Het is alleen jammer dat de prijzen zo ontzettend hoog zijn voor systainers. Maar je kan in principe eindeloos combineren.
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Om het af te maken wel nog even het logo van bosch er dan op sjabloneren :)

Sjabloon kost ongeveer 12 euro en is oneindig vaak te gebruiken
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.