Nieuwe tools topic

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Ooit ook voor de makita ni-cd batterijen gekocht van een chinees merk.
Die waren met 2 maanden af.
De originele zijn 6 jaar goed gebleven.
Ik koop nooit meer accus van chinese kwaliteit.
Et valt vaak tegen.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Bedankt voor de corner radius links, ga eens aliexpress doorspitten om te zien wat k nog kan gebruiken ;)
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Ooit ook voor de makita ni-cd batterijen gekocht van een chinees merk.
Die waren met 2 maanden af.
De originele zijn 6 jaar goed gebleven.
Ik koop nooit meer accus van chinese kwaliteit.
Et valt vaak tegen.

yep ..vraag ik me ook af .. als et prijs verschil mega groot is kan je het proberen ...maar als het maar 30% scheelt .. liever orginele
 
Laatst bewerkt:

bartos

Actieve deelnemer
10 mrt 2012
113
10
Flevoland
www.cashbackxl.nl
EUR 11,18 per stuk, 2 stuks nodig. Verzending bij 2 stuks EUR 10,75. Totaal EUR 33,11.

Bij aliexpres.

Ik heb ze zelf in china opgehaald bij de SEG markt in Shenzhen voor ongeveer 7 euro per stuk. Shipment voor particulieren is nog al duur van uit china.

yep ..vraag ik me ook af .. als et prijs verschil mega groot is kan je het proberen ...maar als het maar 30% scheelt .. liever oginele

Een china accu is ongeveer 35,- p/st voor 3ah 10.8v
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Zeker ;) ik kon ze maar niet onder de 70 vinden in de eu

op amazon waren ze 40 a 55 euro ..
maar toen ik ze vond op bender gelijk 2 besteld .

bij rubart nu zelfs voor 1 stuk 93 euro .
http://www.rubart.de/Bosch-GBA-10-8...?utm_medium=cpc&refID=105&utm_source=geizhals

onbegrijpelijk die prijzen soms .. heb ook 2x 6ah 18V + lader gekocht voor 160 euro .. terwijl die bij sommige 250-300 kost

deze http://www.rubart.de/index.php?product=10040029 .... daar gekocht paar maand terug voor 165 incl verzend .
 
Laatst bewerkt:

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
400
Een freestafel maken stond al lang op het programma, maar door de eindejaarskortingen bij Rutlands werd een kant en klaar model wel ineens héél goedkoop.. En zo geschiedde:





Ter aanvulling nog een set feather boards en een INCRA original jig gekocht. Als laatste ook een Bessey 90° clamp om eens getest te hebben..


 
Laatst bewerkt:

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Mooi zo één wil ik misschien ook! Is de actie er nog? (Link?)

thnx!

Een freestafel maken stond al lang op het programma, maar door de eindejaarskortingen bij Rutlands werd een kant en klaar model wel ineens héél goedkoop.. En zo geschiedde:





Ter aanvulling nog een set feather boards en een INCRA original jig gekocht. Als laatste ook een Bessey 90° clamp om eens getest te hebben..


 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
400
Moest je de feather boards erbij willen kopen, als je ze apart koopt is het totaal 14 EUR goedkoper..
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
zat de Xact NVR Switch ook bij de aanschaf? kan niet zo goed opmaken of die ook op onze stekkers fatsoenlijk werkt. wordt nl wel melding gemaakt van 230v...maar zie andere stekkers?
welke frees ga je er onder hangen? en al ervaringen opgedaan?
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
zat de Xact NVR Switch ook bij de aanschaf? kan niet zo goed opmaken of die ook op onze stekkers fatsoenlijk werkt. wordt nl wel melding gemaakt van 230v...maar zie andere stekkers?
welke frees ga je er onder hangen? en al ervaringen opgedaan?

ben ik ook benieuwd naar .. voor die prijs kan je het inderdaad zelf bijna niet maken ...
denk dat swith wel een optie zal zijn .
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
351
10
Rotterdam
Bij Engelse 230V stekkers kun je gewoon adapters gebruiken, werkt gewoon goed.
Ik heb zelf enkele machines met Engelse stekkers in gebruik met verloopstekkers dus.
reisstekker-adapter-engeland-skross-merk-skross-single-travel-adapter.jpg

9200000038381186.jpg
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
400
Dat klopt.. De switch was noch bij de aparte tafel, noch bij de volledige kit inbegrepen. Engeland gebruikt inderdaad andere stekkers, werd ik aan herinnerd toen ik een Drill Doctor bestelde voor mijn vader. Het werd dan ook de eerste keer dat ik gezondigd heb en bij Aliexpress een verloopstekker gekocht heb. In ons Belgenlandje vond ik enkel stekkers van BE>UK, omgekeerd (uiteraard) niet.

Enja, T-tracks, plaatmateriaal, hardware, een inlegplaat,... Je zit al heel snel over die ±120 EUR. Als ik het ding écht veel ga gebruiken komt er ooit nog wel een eigen creatie, maar voorlopig gaat deze mogen dienen icm mijn ELU MOF 177/02E. Hoogstwaarschijnlijk komt er ook een Router Raizer RZ100 aan, maar voorlopig ga ik er zo mee aan de slag. Ik ga ergens deze week het geheel opbouwen, zal eventuele bemerkingen dan ook zeker posten.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.141
2.625
Bij veel in engeland verkocht gereedschap,dat zijn oorsprong in het verre oosten heeft, zit een snoer met een europeesche platte stekker. Voor de engelse markt, zit hier een soort engelse overstekker omheen.Als je die er af haalt kun je de machine gewoon in nederland gebruiken.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
400
Juist! Zag het onlangs verschijnen op een Youtubekanaal, waar de poster dat ontdekte nadat hij vakkundig een Europese stekker op zijn vonkelnieuwe machine had gemonteerd... Vanavond eens bekijken bij de drill doctor. Als ik de stekker van de switch zo bekijk, kan het zowaar in dit geval ook zo zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.