Dat is niet nodig. er zit een klein stopje naast in de rail, die blijft altijd zitten dus als ik de aanslag er al af moet halen kan ik 'm gewoon weer terug schuiven tegen dat zelfde stopje aan en klaar. Dat stopje blijft permanent zitten. Lijmklemmen kunnen er toch aan twee kanten in en uit.Die aanslag aan de voorkant waar de geleiderail op haaks stelt, moet je die nu elke keer stellen als je die eraf haalt? Want dat moet gok ik elke keer als je bijvoorbeeld een lijmklem in de t-track gebruikt?
De aanslag zelf hoeft er denk ik niet af. Hooguit het deel met de pin als dat in de praktijk in de weg blijkt te zitten maar de plaat die in de rail zit lijkt me niet erg in de weg te zitten.
Mocht het wel een keer opnieuw gesteld moeten worden om wat voor een reden dan ook is dat alsnog een klusje van <1min. benchdogs levert ook een hulpstukje mee om ze uit te lijn, een 3D geprint haakje die je in de MFT in het dichtbijzijnde gat kan prikken wat uitsteekt over de rand om het nog makkelijker te maken maar mijn gatenpatroon zit niet dicht genoeg bij de rand om dat ding te gebruiken.