Nieuwe MFT in wording.. aardig eind op weg ook al.

workingwithwood

Post veel
22 okt 2008
824
167
Stiens
@Robert_T Lichtjes off topic misschien maar mag ik vragen hoe jij je werkplaats verder ingericht hebt. Heb je bijv. ook nog een zaagtafel of kun je met deze werkbank en de hulpstukken daarop, helemaal zonder.

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
496
524
@Robert_T Lichtjes off topic misschien maar mag ik vragen hoe jij je werkplaats verder ingericht hebt. Heb je bijv. ook nog een zaagtafel of kun je met deze werkbank en de hulpstukken daarop, helemaal zonder.
Ja, de werkbank en zaagtafel staan rug aan rug zodat ik werkstukken makkelijk heen en weer kan schuiven. alles staat waterpas en op exact de gelijke hoogte, wat op zich ook nog wel een klusje was om goed te krijgen.

Ik zie eerlijk gezegd m'n zaagtafel niet zo snel verdwijnen, die gebruik ik elk project wel. Wanneer ik nou alleen bijvoorbeeld kasten zou maken of alleen met plaatwerk zou werken zou het te overwegen zijn lijkt me.

Peter Millard (10minute workshop op youtube) doet volgens mij alles met z'n invalzaag al heeft ie tegenwoordig ook dat festool zaagtafeltje op batterijen.

IMG_8764 Medium.jpeg

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.194
1.063
Mijn werkplaats heeft ook een MFT en een zaagtafel. Maar mijn zaagtafel zou ik nooit wegdoen. Mits je plaats hebt, dan is een zaagtafel echt een meerwaarde.

• Leuk
Waarderingen: teunos

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.