Nieuwe Hammer tafelcirkelzaag

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Er zijn volgens mij nog geen technische gegevens van deze machine. Ik wil best aannemen dat er een inductiemotor inzit maar ik weet het niet. De dingen die Chevy66 hier verteld zijn wel de gangbare meningen.
Ik heb dit voor deze machine nog niet gezien in documentatie.
Gezien het vermogen is het wel te hopen. Maar ja, als het echt voor de onderkant is en prijs de bepalende factor is weet je het nooit......
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.707
2.571
Gaanderen
nou je kan toch moeilijk beweren dat een zaagtafel bedoelt voor mobiel zagen op de bouw van pak hem beet 30kg net zo stabiel is als een zaagtafel van laten we zeggen 175/200kg.
Nou ik kan prima staan op mijn erika 85 en hoewel een 60 kilo afgevallen ben ik nog steeds geen lichte jonge.
Dus deze bouwzaag is wel stabiel. IK begrijp wel wat je wil zeggen want als je op de bouw een volle plaat van een kilo of veertig erop legt duw je de boel wel weg.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
nou je kan toch moeilijk beweren dat een zaagtafel bedoelt voor mobiel zagen op de bouw van pak hem beet 30kg net zo stabiel is als een zaagtafel van laten we zeggen 175/200kg.
Kwestie van goed opstellen en geen enkel probleem.
Waar staat dat die Hammer 200kg weegt trouwens?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rizz

avos

Post veel
10 nov 2008
776
117
omg Haarlem
Kwestie van goed opstellen en geen enkel probleem.
Waar staat dat die Hammer 200kg weegt trouwens?
ik geef aan " laten we zeggen 175/200 kg" Een Hammer K3 winner weegt 280 kg.
Een Harvey zaagtafel zonder roltafel weegt 200kg. Dus ik zeg nergens dat het er staat, ik maak een inschatting zoals omschreven.... en het lijkt me gezien de onderbouwing in reeële inschatting.
 
  • Leuk
Waarderingen: luc3945

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.