Mooie inca lintzaag

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ik heb ook zo'n afzuiging onder mijn Inca.
IMG_20131209_121351.jpg
Goede tip trouwens vwb de langsgeleider van Axminster. Iemand een idee wat de afmetingen hiervan zijn.
Idee voor een groupsbuy?
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ook iets voor Toxiq, Rendew en Houtenklaas?
Inclusief mij en Heckemann zouden dat er al 5 zijn. Sam misschien nog?
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Heb effe wat knip en plak werk verricht weet niet of een groupsbuy enig voordeel geeft als het in nl is moet het nog verstuurd of gehaald worden ( trein kosten/benzine bakkie leut /appel puntje /gevulde koek )

rip fencie 100257 .jpg
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Je hebt gelijk Rene. Als er dan binnen NL nog eens 6,75 bijkomt kan eenieder het beter individueel bestellen.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Tenzij je er een kleine meeting van maakt dat is natuurlijk wel weer leuk om het effe ingewikkeld te maken:p
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
1 probleempje: hij is out of stock :-(

Ik keek onlangs nog naar deze (heeel stuk duurder)
En deze van Kreg, ongeveer dezelfde prijs als de vorige.

Overigens: pas op met aan je tafel lijmen, je moet nog wel je zaagblad door de tafel naar voren kunnen halen. Bij de Inca's moet de rail er dan weer even af.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Bij die duurdere versies ,wel mooi overigens, moet je aan de zijkant van de tafel nieuwe gaatjes tappen en volgens mij heb je niet zoveel vlees aan die kant , bij de eerstgenoemde versie kan je volgens mij gewoon de gaten gebruiken die al in de onderkant van de tafel zit .
Wel effe checken of ik het juist heb he !!!
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Ik heb de geleider ban de makita flipper gekocht. Moet alleen nog een hoekprofiel onder het blad schroeven.

Ps. heb de Inca van schoonpapa gekregen :)

Cas
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
1 probleempje: hij is out of stock :-(

Ik keek onlangs nog naar deze (heeel stuk duurder)
En deze van Kreg, ongeveer dezelfde prijs als de vorige.

Overigens: pas op met aan je tafel lijmen, je moet nog wel je zaagblad door de tafel naar voren kunnen halen. Bij de Inca's moet de rail er dan weer even af.

Pfff.... Dat gaat de begroting ver te boven, das mijn ouwe lintzaagje niet waard :(
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Heckemann: Als je ook een Inca hebt is die het wel zeker waard. Oud cq leeftijd maakt niet uit. En out of stock is maar tijdelijk.
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
@Pieter: geen Inca, ik heb een klein oud Ferm lintzaagje, doet wattie doen moet maar is niet veel "upgrade" waard. Ik heb de geleider geplet met een stuk spoorrail dat ik als aambeeld gebruik, vandaar dat ik een nieuwe nodig heb. (Deze zou leuk zijn voor het "blunderdraadje")

@Rene: Over dat ding hebben we het toch steeds? Van 13 engelse ponden?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.