Mijn 15m2 werkplaats

BoyS

Actieve deelnemer
15 jan 2018
137
72
Limburg
Volgens mij zit die slang gekoppeld aan een soort blaasgalg. Ik denk dat je daarmee het zaagsel wegblaast. Het is een figuurzaagmachine, je moet dus secuur het lijntje kunnen volgen (en dus ook zien). Heb de machine zelf niet maar dit lijkt mij wat het paarse tuutje is.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
1.600
324
Hah, ik zag in de richting van oliekoeling te denken, maar dat is meer iets voor een metaaldraaibank :LOL:.
Daar gebruik je een zelfde soort systeem voor. Het bestaat uit halve bollen, waardoor je deze kunt bewegen in alle richtingen en toch vast kunt zetten in een bepaalde stand.

hdv

Actieve deelnemer
24 nov 2019
227
123
Dit is zo'n gevalletje aspirine, waarbij de merknaam uiteindelijk ook de productnaam is geworden. Dit soort "slangen" heten loc-lines. Ze worden inderdaad vaker gebruikt voor olie e.d. Maar ik heb er een met een grote diameter als precies plaatsbare afzuiging op mijn kolomboor zitten. Erg handig moet ik zeggen. Ik heb even niet zo snel een betere foto bij de hand, maar het is dat blauw-oranje ding links.

Bijlagen

• 20200914-03.jpg
    20200914-03.jpg
    81,8 KB · Weergaven: 45

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.