Hoekaanslag Lineaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Zou er geen ruimte zijn voor beide? Als ik zo het oppervlak zou er datgeen plaats zijn voor exacte gaten voor 90 en 45 graden en een gat en boog voorde rest? Het is maar een vraag. Ik zou hem zo nog veelzijdiger vinden. Met zweihaak en losse liniaal is altijd gerommel
Hmm, daar had ik niet aan gedacht... Is misschien wel mogelijk. Ofwel gebruik je het onderste gat + een boog tussen de 2 andere gaten, en dan moet er in de strip een extra draadgat voorzien worden (voor de boog). Ofwel maak je idd een boog + een extra gat, op gelijke afstand van elkaar zoals de andere gaten (2 vd 3), en moet je niks aan de strip doen. We moeten eens kijken hoeveel plaats er beschikbaar is...
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Jij wilde de tekening aanpassen toch?? Dan maak ik jou chef ontwerp... Is t nog mogelijk deze aanpassingen te maken voor morgen eind van de middag?

Hmm, daar had ik niet aan gedacht... Is misschien wel mogelijk. Ofwel gebruik je het onderste gat + een boog tussen de 2 andere gaten, en dan moet er in de strip een extra draadgat voorzien worden (voor de boog). Ofwel maak je idd een boog + een extra gat, op gelijke afstand van elkaar zoals de andere gaten (2 vd 3), en moet je niks aan de strip doen. We moeten eens kijken hoeveel plaats er beschikbaar is...
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Is van t weekend wel haalbaar? Dan zorg ik dat het metaalbedrijf de order heeft op maandag..

Dat kan, ik probeer tegen vrijdagavond (laat) de aanpassingen (slot lijmklem + boog voor meerdere hoeken) gedaan te hebben, en dan post ik hier een paar plaatjes waar iedereen zijn zegje over kan doen.
Als het meteen goed is, des te beter. Indien niet doe ik weer wat aanpassingen zaterdag/zondag.
 

ewoudk

Actieve deelnemer
16 apr 2013
305
9
Bollenstreek
Dat kan, ik probeer tegen vrijdagavond (laat) de aanpassingen (slot lijmklem + boog voor meerdere hoeken) gedaan te hebben, en dan post ik hier een paar plaatjes waar iedereen zijn zegje over kan doen.
Als het meteen goed is, des te beter. Indien niet doe ik weer wat aanpassingen zaterdag/zondag.

Ik zeg lekker bezig!

En dat Mafell stripje ga ik zelf wel wat voor verzinnen :) komt goed. Is n mooie smoes om eens een tap setje aan te schaffen. Iemand nog tips wat goeie zijn?
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
351
10
Rotterdam
Ik heb een tap-set van Völkel. O.a. te koop bij Prof-Tools.
Set bevat boren en tappers voor M3+4+5+6+8+10.
Ook handig is de ¼" aansluiting voor in de bithouder.
67020.jpg
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Jep kan ik Rotterdam opgehaald worden.

Voor iedereen die niet naar bladzijdes terug kijkt..

Deadline is uitgesteld naar zondag.. Maandag ochtend wil ik echt de order eruit gooien.. Maar we moeten toch nog wachten op SereN`s design update en jullie feedback.

Bestellen doe je zo:
-Mail je postadres naar contact@nicobubberman.nl Als je vleugelbouten wil(2,5€ extra, vermeld dat dat hier ook.. Ook als je het wil ophalen.
-Dan krijg je een mailtje terug met dat je op de lijst staat.
-Als ik de order heb gedaan weet ik het precieze bedrag..tot nu toe 37,50(ik weet niet of er nog iets bij zal komen door de aanpassingen.. Zal vast niet veel zijn). Ook weet ik dan precies hoeveel ik er moet verzenden en kan dus ook weten hoe duur de dozen worden. Verzend kosten is 6,75 naar NL en 13 naar BE.
-Dan krijg je een factuurtje in de mail.
-Dan wordt t gemaakt en ik zal t rond de 10e of 11e van oktober verzenden.
-Dan is iedereen blij met een mooie tool aan de deur!

Ik wil er graag 2. Konden in Rotterdam opgepikt worden toch?
 

Zjerardo

Actieve deelnemer
10 mrt 2014
48
0
Dan mag je voor mij een exemplaar bestellen met vleugelbouten aub.

ik zal de email ook direct verzenden.
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Ik ben ook van de partij, kheb me aangemeld via mail.

wat betreft het grafferen van Woodworking.nl logo, klinkt goed!

misschien is het leuk om deze ook te verkopen op de openhoutdag via iemand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.