Moet bij dat "anders" wel een nul vereist zijnHeb je niet iets anders op krachtstroom, dat je in dat stopcontact kan prikken?
Ja, alleen dat is de afzuiger alleen daar werkt de uitknop niet van............, maar toch heb ik die net geprobeerd en die doet het wel gewoon goed. (als je even vergeet dat om hem uit te doen de stekker eruit moet).Heb je niet iets anders op krachtstroom, dat je in dat stopcontact kan prikken?
Jazeker, hierbij van alle kanten, behalve de onderkantWil je ook foto's van je machine en het typeplaatje toevoegen?
Wat bedoel je hier precies mee? zouden er nog meerdere schakelaars aan de machine moeten zitten?Als ik een schema van een elektra beckum vlak vandikte bank opzoek, zitten daar 3 veiligheidsschakelaars op. Als een hiervan bediend is, werkt je machine niet. Deze zitten allemaal in serie in hetzelfde circuit.
D.w.z. dat er bijv schakelaars ingebouwd/opgebouwd zijn op bepaalde locaties die ervoor zorgen dat als jij bijv. een kap hebt openstaan, de machine niet mag gaan draaien. Je machine moet dus in de juiste stand/configuratie staan alvorens deze aan kan gaan. Misschien staat er iets in de handleiding beschreven hierover?Wat bedoel je hier precies mee? zouden er nog meerdere schakelaars aan de machine moeten zitten?
kan je het schema delen? Ik wil graag meer leren.
Dank dat ga ik uitzoeken! Eerst de handleiding zoekenD.w.z. dat er bijv schakelaars ingebouwd/opgebouwd zijn op bepaalde locaties die ervoor zorgen dat als jij bijv. een kap hebt openstaan, de machine niet mag gaan draaien. Je machine moet dus in de juiste stand/configuratie staan alvorens deze aan kan gaan. Misschien staat er iets in de handleiding beschreven hierover?