Sponsort de Arnhemse Fijnhouthandel nou wel en zijn ze er niet bij op de dag zelf? Ze staan wel in de banners rechts maar niet in de deelnemerslijst.
Interessante lijst met deelnemers hoor, wordt leuk!
Hallo Jaap, sinds 1,5 jaar ook actief met houtdraaien en de link naar mijn Instagram account is: https://www.instagram.com/woodcreationsbyhands/
Sponsort de Arnhemse Fijnhouthandel nou wel en zijn ze er niet bij op de dag zelf? Ze staan wel in de banners rechts maar niet in de deelnemerslijst.
Interessante lijst met deelnemers hoor, wordt leuk!
Hier zijn onze plannen voor de ODH.
We maken weer een houtdraaipleintje waar vanalles te koop is en we laten natuurlijk weer wat zien!
Omdat we graag willen dat geïnteresseerden de kleine demo's in z'n geheel kunnen volgen laten we ze starten op vaste tijden.
10.30 Rainer Bucken maakt een pen. Wat heb je nodig? wat is handig? de do's en don'ts...
12.00 Jan Hovens maakt een kleine holle vorm op z'n Hovens... Misschien wil hij er wel eens een keer één maken met een "plopdeksel"... :-)
13.30 Ik over "Waarom de vingernagelguts?" Ik laat ik een stuk hout de mogelijkheden zien van een vingernagelprofiel.
15.00 Ronny Eelen maakt een "tamboerijnschaal". Een lage hoekige schaal, rechte bodem en de wanden van de schaal staan er loodrecht op. Maar hoe doe je dat nou netjes? Ronny heeft daar zijn eigen schrapertje voor geslepen...
We doen de demo's natuurlijk op de nieuwe American Beauty van Robust. En ik hoop dat ik dan een van de eerste MIDI Pro's kan laten zien...
vriendelijke groeten,
Ronald Kanne
www.ronaldkanne.nl
www.dehoutdraaierij.nl
facebook.com/ronaldkanne
Hoi Jaap.
Zover ik nu zeggen kan kom ik ook weer naar de odh.
Ik neem mijn beitels en een paar werkstukken mee om op de beurs te gaan snijden (uiteraard als mede hobby houtbewerker)
Ik heb maar een kleine plaats nodig.
groeten Marcel (houtkever)
Ik neem aan dat de openingstijden hetzelfde zijn als vorig jaar? Op de site staat dat nergens vermeld. Er zijn toch ook altijd mensen die voor het eerst komen. Als ik onder "standhouders" klik op openingstijden, komt de info van vorig jaar. Zou goed zijn om dat te updaten.
Weet iemand of de winkels die present zijn (Baptist etc) beursaanbiedingen hebben die beter zijn dan de reguliere aanbiedingen in de winkel? Dan weet ik of ik nog een weekje wacht met shoppen of dit weekend even naar Arnhem ga.
Ik denk dat het in dat geval de moeite waard is om met de betreffende winkel contact op te nemen, en vragen of er een beursaanbieding gaat zijn op dat waar je naar op zoek bent?
Is er een overzicht van alle demo’s / workshop met bijbehorende tijden? Dan weet ik zeker dat ik niets mis omdat ik toevallig ergens anders stond!
Laatst gewijzigd door McAvoy87; 31-10-19 om 16:38.