Niet bij een maatwerk keuken van een fatsoenlijke meubelmaker. Die zorgt voor rust en ritme in het ontwerp.De meeste keukens zijn een rommeltje van lijnen. Er wordt gewoon gekeken wat past.
Niet bij een maatwerk keuken van een fatsoenlijke meubelmaker. Die zorgt voor rust en ritme in het ontwerp.De meeste keukens zijn een rommeltje van lijnen. Er wordt gewoon gekeken wat past.
En die kan je niet beide 64 of 58 maken?Niet als het gaat om 2 hoge kasten naast elkaar, als dat niet past met 2x60cm dan is het geen keuken, maar en bezemkast. Juist bij zo'n combi vallen maatafwijking erg op. Maar goed, zoals aangegeven is het persoonlijk waar je je aan stoort. Kan ook mijn beroepsdeformatie zijn.....
Alles inbouw, koelkast , vriezer 3 lade en VW wil ik graag weg werken ivm kleine keuken 3x2mDe keukenapparatuur bestaat vermoedelijk uit een vaatwasser. Die zet je tussen de kastjes in.
Beter lezen, er moet appartuur in. Die is maatvast.En die kan je niet beide 64 of 58 maken?
Wij verschillen duidelijk van mening over wat maatwerk inhoud maar dat mag![]()
Ter verduidelijking van Chevy's verhaal; ook een INBOUWVAATWASSER staat TUSSEN de kasten.Alles inbouw, koelkast , vriezer 3 lade en VW wil ik graag weg werken ivm kleine keuken 3x2m