Wie van de forumleden (jullie) laat wat zien op de open dag hout?

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mij zal je wel herkennen aan onze stand van de Vlaamse Gilde samen met mijn andere 3 collega's.
Iedereen is welkom bij ons.
Sirjacobs Didier.
 

RdeR

Actieve deelnemer
13 jun 2015
76
0
Tilburg
In het afgelopen jaar heb ik 3 cursussen meubelmaken / fijnhoutbewerken gedaan in Boxtel. Met de opgedane kennis start ik nu met een vitrinekastje in de stijl van James Krenov. Is het iets om te laten zien wat je op zo'n cursus kunt leren maken?

Rob
 
D

Dulcimer

Guest
Ik wil de nar wel meenemen en een Trojaanse paardenkop die ik jaren geleden heb gemaakt, ik moet helaas wel om 14 uur alweer vertrekken vanwege een feest.
Groet,
Frans
 

Dulcimer-Junior

Actieve deelnemer
14 sep 2016
32
0
Mijn vader zei vandaag dat hij wat ruimte kreeg om wat te laten zien en vroeg of ik wat van mijn dingetjes erbij wou leggen aangezien ik toch had besloten mee te gaan (oei, vroeg opstaan...). Dus ik neem mijn beestjes en meditatiebankje ook mee :eek:
 
Laatst bewerkt:
D

Dulcimer

Guest
Poef, een tafel van 4 bij 1 meter vullen met het weinige dat ik heb gemaakt. Ik neem nog twee mountain dulcimers ( Noord-Amerikaanse muziekinstrumenten; weten jullie meteen waar mijn nickname vandaan komt) mee met houtsnijwerk en inlegwerk in parelmoer. Ik ga niet op die instrumenten spelen; na maanden werk per instrument en na het opspannen van de snaren bleek dat ik compleet geen talent heb voor het bespelen van elk instrument dan ook en heb die illusie dan ook allang opgegeven.
Verder vul ik op met boeken en tijdschriften over houtsnijden. Dochter Birgit neemt haar speelboerderij in wording mee. Volgend jaar zal ik meer kunnen laten zien, op dit moment ben ik begonnen met een green man in linden; die komt binnenkort op het forum.
Leuk om a.s. zondag de gezichten te zullen zien achter de forumleden.
Tot zondag,
Frans
 
Zooo,

Auto vol gepakt, helaas geen zwart maar blauw tafelkleed :(. Ik hoop dat ik alles heb, hahaha.
Voel me een beetje raar, zo'n knutselaar tussen al die professionals.
Heb er des ondanks wel erg veel zin in, als ik zie wie er allemaal komen en wat ze al niet mee nemen.

Nu eerst nog even een avondje werken bij de baas.

Tot morgen , Edwin
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.760
146
Rotterdam
En sunrayes heb je de fam kunnen overtuigen ?:p

Ze hebben er geen probleem mee, maar het gaat niet lukken.
Mijn vader is vrijdag in het ziekehuis opgenomen. Het gaat weer goed, maar ik wil daar zondagmiddag/avond even langs.
En dan kost het gesleep met de tafel teveel tijd.
Ik kom zelf wel, maar wil om uiterlijk 14:00 weer in de auto terug naar huis.
Volgend jaar gaat het vast wel lukken, en dan met nog een paar werkstukken.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Heel misschien haha als de speed cursus houtdraaier gelukt is :)
Om 10:30 zou er een kaarsenstandaard gemaakt moeten worden, ben benieuwd wat het wordt.
Wordt voor mij meteen een klein voorproefje voor eind van de maand bij Ronald :eek:
Heb al veel zin in morgen en eind van de maand.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.760
146
Rotterdam
Tjonge jonge, het gaat niet lukken om naar de open dag te komen.
Nu is mijn vrouw ook ziek geworden en ik blijf dus thuis.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@sunrayes : T was wel "mmm...vrouw is ziek" - weekend zijn. Hier is t niet anders. :(

Veel plezier allemaal en hopelijk komen er veel foto's en video's
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
2 uurtjes rondgelopen op de beurs....overal even gesnuffeld, daar wat ik interessant vond wat langer gekeken
Die kale eindelijk mijn ware identiteit onthuld (hij weet wel wie ik bedoel)
Me laten bekeren door Radius
Bij Ronald een bestelling opgehaald
Rien1 nog even gezien en gesproken, bij Didier een praatje gemaakt.....kortom een leuke 2 uurtjes
 
P

Pel

Guest
Ik hoop dat ik er het volgend jaar ook bij ben, helaas door medische omstandigheden kon ik er niet heen gaan. Als het volgend jaar weer de eerste zaterdag van oktober georganiseerd wordt dan wordt het dan 7 oktober, ik heb hem al genoteerd.

Groet Pel.
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Hallloooo is er nog iemand !
Ik kon ook niet naar de open dag
Hoop wel dat het een succes is geworden
Maar wel saai hier op het forum
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.