Wie van de forumleden (jullie) laat wat zien op de open dag hout?

P

Pel

Guest
O ja, onze goede ouwe Lemen is ook nog aanwezig, zou een heel eindje rijden zijn voor jou:D

Groet Pel.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Ik was er wel. Een erg geslaagde dag en leuk om de mensen achter de namen te leren kennen.
Mijn poppetjes heb ik nog even uitgestald op de tafels van de fam. Dulcimer en ook van Edwin. Dank daarvoor!
 
Opendag Hout,

Enorm genoten van de vele mensen aan de stand. Iedereen was zeer geïnteresseerd en men wilde van alles weten.
Tot 3 uur zelfs geen tijd gehad om zelf even rond te kijken.
IMG_4357.jpg

Een super dag en ik zeg het nog maar weer : ik kan het iedereen aanraden !!!.

IMG_4373.jpg
Alleen al het feit om al die houtwerkers bij elkaar te zien en te kunnen spreken.

IMG_4377.jpg

IMG_4397.jpg

Het team van Woodworking hartstikke bedankt.

En Meron........... we vinden het nog steeds prachtig hoe jij zo iets kunt maken .

IMG_4388.jpg
 

ceestoorn

Nieuw lid
13 okt 2015
5
0
roden NL
Heb er vandaag gestaan met mijn scheepsmodellen en heb bijzonder genoten van de dag en het nivo van het publiek. Veel gerichte vragen en belangstellende mensen.
Natuurlijk vergeten om foto's te maken, maar wel een top dag .

Groetjes Cees
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Volgens mij was het een hele geslaagde dag voor woodworking.nl........ ik vond het in iedergeval een leuke dag.

toxiq: Die kale eindelijk mijn ware identiteit onthuld (hij weet wel wie ik bedoel)
Ben helemaal niet kaal heb gewoon wat minder haar :p
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Goed te zien dat het een geslaagd gebeuren was
Volgend jaar ga ik beter mijn best doen om er ook te zij
 

Paul_800

Actieve deelnemer
12 sep 2016
146
0
hier ook ontzettend schik gehad. Erg leuke dingen gezien, en bij binnenkomst al een enorm mooie opener met een van de mooiste stukjes hout snijden die ik ooit heb gezien. Mooi setje beitels van Narex gekocht en een spookschaaf. een busje met Danish oil om mijn wandelstok project straks af te maken en een keer titebond houtlijm gekocht om uit te proberen. Geslaagde dag voor inkopen, maar ook veel gezien van het houtdraaien!

volgend jaar weer! :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.548
2.488
Gaanderen
Ja het was een gezellige dag. Nog een paar leuke dingen gescoord. En tevreden terug naar huis. Voor ons f forumleden is een hoop tentoonstellingsruimte beschikbaar. Deze was lang niet gevuld. Ook vond ik de deelname aan de kistjes wedstrijd laag. Slechts 4 deelnemers. Bedankt voor jullie inzendingen. Volgend jaar moeten het toch wel 20 kissies kunnen worden.
 
D

Dulcimer

Guest
Ook wij hebben genoten van deze dag; wij hebben onze ogen uitgekeken naar het hoge niveau aan werkstukken dat door professionals en niet op de laatste plaats mede-hobbyisten gemaakt wordt. Bijzonder jammer dat wij weer zo vroeg moesten vertrekken; wij hadden nog zoveel willen zien en zoveel willen vragen.
Volgend jaar zijn wij er beslist weer bij.
Organisatie hartelijk dank voor jullie inzet.
Groet,
Frans, Jeanette, Birgit
 

Hirumili

Actieve deelnemer
30 sep 2014
129
18
Drachten
Ik was er samen met Remco1980, dit was voor ons beiden de eerste keer.
Wij vonden het een geslaagde dag, voor elk wat wils.

Groet, Michael
 

PeterVD

Actieve deelnemer
24 nov 2015
46
0
Wateringen
Voor ons was het een geslaagde dag. Het was erg leuk om kennis te maken met het houtdraaien en ik heb met bewondering naar de demonstraties en werkstukken gekeken. Ook het gereedschap deed het "hebbengevoel" weer opleven en de verkrijgbare informatie was zeer uitgebreid met voor ieder wat wils.
Verder natuurlijk heel leuk om de gezichten achter een aantal forumnamen / leden te zien en kennis te maken.
Alle lof voor de organisatie!

Groet,
Peter
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
572
283
Ik was er ook.... Vond het erg leuk, kon mooi wat verzendkosten van Ducotools uitsparen (cormier reischaaf gekocht, zonet geslepen en heerlijk krullen gemaakt) , en ik heb mezelf getrakteerd op een mooi houtsnijmesje; bedankt voor de inspiratie Meron en ....o verdorie nou ben ik zowel de username als de echte naam vergeten.... Die vriendelijke meneer met die handige elektrische beitel.

Ik durfde het toch niet aan met een naambadge rond te lopen, ik voelde me een beetje overdonderd door de maat van het evenement, had gedacht dat het kleiner zou zijn. Daarnaast ben ik beginner der beginners, en hoewel ik weet dat dat officieel niet uitmaakt voel ik daardoor toch enige schroom. Ik stond thuis nog op het punt om wat zelfgemaakte krukjes mee te nemen, maar daar zitten nog wel wat foutjes in en dat durfde ik toch niet te laten zien. Hm.

De reden dat ik dit forum zo leuk vind is dat de toon zelden agressief wordt, en er veel kennis uitgewisseld wordt; dat ervoer ik vandaag ook in Zutphen, allemaal lekker gemoedelijk.
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Ik heb met veel plezier over de beurs gelopen! Wat een kunstwerken en wat een kennis is daar verzameld zeg! Erg genoten en mezelf nog op wat gereedschap kunnen trakteren.
Wie weet komt er namens mij ook wel een inzending volgend jaar voor de "kissies" wedstrijd. Of het niveau van wat ik zag staan behaald wordt is nog de vraag maar meedoen is belangrijker dan winnen zeggen ze dan ;)
 

eug3ne

Actieve deelnemer
15 mei 2015
199
5
naarden
Ook "even" geweest en vooral inspiratie opgedaan! Op de terugweg nog wel een paar files gehad en veel regen.... Leuk om de Pipo wagen in het echt t zien en het mini houtsnijwerk ook gevonden! De kwaliteit van onze Belgische collega draaiers bewonderd en likkebaardend heel stoer doorgelopen bij al het mooie gereedschap...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.