Wie van de forumleden (jullie) laat wat zien op de open dag hout?

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
572
283
...en likkebaardend heel stoer doorgelopen bij al het mooie gereedschap...
Haha... Dat had ik ook. Achteraf heb ik me zo ingehouden dat ik thuis dacht: oeh, eigenlijk had ik toen ik er toch was nog een blikje olie moeten kopen... En een groter blok hout voor dat lijstje dat ik wou maken... en.... Maar ja, met zo'n aanbod ben ik een soort konijntje op de snelweg dat in de koplampen blijft staren :)
Ben wel heel blij dat ik een houtsnijmesje gekocht heb!
 
Hoi Frans , Jeanette en Brigit,

Jammer dat ik jullie heb gemist op de beurs.
Was een super dag.

Gr Edwin


Ook wij hebben genoten van deze dag; wij hebben onze ogen uitgekeken naar het hoge niveau aan werkstukken dat door professionals en niet op de laatste plaats mede-hobbyisten gemaakt wordt. Bijzonder jammer dat wij weer zo vroeg moesten vertrekken; wij hadden nog zoveel willen zien en zoveel willen vragen.
Volgend jaar zijn wij er beslist weer bij.
Organisatie hartelijk dank voor jullie inzet.
Groet,
Frans, Jeanette, Birgit
 

Dulcimer-Junior

Actieve deelnemer
14 sep 2016
32
0
Hoi Edwin,
Dat is inderdaad jammer, volgend jaar beter. Ik kijk er in ieder geval al naar uit!
Heel jammer dat we om 13:00 al weer weg moesten, heb lang niet alles (goed) kunnen zien.
Ik heb in ieder geval veel hout gekocht (en van mn vader een mooie Pfeil-guts gekregen:rolleyes:), dus dat word flink doorwerken en volgend jaar hebben we waarschijnlijk veel meer om te laten zien :)
Vooral bij Bouwerscontact veel inspiratie opgedaan, het lijkt mij superleuk om zo'n mini-vedel te maken zoals ze die daar hadden (ik speel zelf viool, dus het bespelen is in ieder geval geen probleem).
 

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Gisteren ook naar de open dag geweest samen met mijn vader. Een bijzonder gezellige dag gehad. Veel informatie en inspiratie opgedaan en met veel leuke mensen mogen kletsen.
Met de kissieswedstrijd heb ik de derde plaats weten te behalen, waar ik erg blij mee ben. Ik heb nu een echte "Jan Pranger" op de salontafel staan ;)

Ik vond het erg leuk om mee te mogen doen en ik hoop dan ook dat er volgend jaar weer een wedstrijd wordt georganiseerd. Ik zal zeker meedoen en ik ben al aan het nadenken over een nieuw ontwerp.
Meron; nogmaals gefeliciteerd met je eerste prijs. Edwin ook gefeliciteerd met je tweede prijs. :D

Kortom; een zeer geslaagde dag en volgend jaar staat alweer in de agenda ;-)

Groet, Rene
 
hoi Rene ,

Bedankt en jij ook gefeliciteerd met je 3e plaats. Machtig kistje heb je gemaakt.
Helaas heb ik jouw niet verder gesproken. Het was gezellig druk op onze eigen stand.

Ik ben nog steeds onder de indruk van de kwaliteit die te zien was op de open dag.
Ongelofelijk wat iedereen maakt. Je proef het enthousiasme en waardering pas goed als je er zelf bent geweest.

Volgend jaar een eigen HOUTSNIJDERS hoek tegenover de houtdraaiers ????...... ik ben er bij.

Groet Edwin .



Gisteren ook naar de open dag geweest samen met mijn vader. Een bijzonder gezellige dag gehad. Veel informatie en inspiratie opgedaan en met veel leuke mensen mogen kletsen.
Met de kissieswedstrijd heb ik de derde plaats weten te behalen, waar ik erg blij mee ben. Ik heb nu een echte "Jan Pranger" op de salontafel staan ;)

Ik vond het erg leuk om mee te mogen doen en ik hoop dan ook dat er volgend jaar weer een wedstrijd wordt georganiseerd. Ik zal zeker meedoen en ik ben al aan het nadenken over een nieuw ontwerp.
Meron; nogmaals gefeliciteerd met je eerste prijs. Edwin ook gefeliciteerd met je tweede prijs. :D

Kortom; een zeer geslaagde dag en volgend jaar staat alweer in de agenda ;-)

Groet, Rene
 

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Edwin,

Dank je wel voor je compliment. Jouw kistje zag er ook prachtig uit! Had veel bekijks van het publiek ;-)
Dat we elkaar niet gesproken hebben was inderdaad wel jammer. Volgend jaar spreken we elkaar sowieso tijdens de volgende kistjeswedstrijd ;-)

Groet, Rene
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste forumleden,
Wij willen jullie in de eerste plaats bedanken voor jullie bezoek aan onze stand van de Vlaamse Gilde.
Heel wat mensen hebben we aangesproken en uiteraard hebben we heel wat mensen gemist door onze bezigheden qua draaien.
Onze excuses daarvoor. Het is heel moeilijk iedereen te woord te staan op zo'n prachtig evenement.
Er waren ontzettend veel positieve reacties naar ons team toe. We waren er zeker heel graag bij.
We willen zeker het bestuur niet vergeten wat ze voor ons hebben gedaan. Chapeau voor die mensen met hun inzet.
Wij staan in ieder geval weer klaar om er bij te horen bij een volgende open hout dag.
Ik was bekaf bij mijn thuis komst. Van 4u00 was ik al op. Omstreeks 4u30 was ik vertrokken naar Zutphen om tegen 8u00 alles te kunnen klaar zetten.
Tegen 23u00 ongeveer was ik thuis, maar ik was een tevreden man met meer dan 600 km in de benen.
Mijn jaar is sowieso al geslaagd om zoveel leuke mensen en bezigheden te zien.
Hier nog wat foto's.
IMG_3507.jpgIMG_3487.jpgIMG_3488.jpgIMG_3489.jpgIMG_3490.jpgIMG_3491.jpgIMG_3493.jpgIMG_3496.jpgIMG_3497.jpgIMG_3498.jpgIMG_3499.jpgIMG_3500.jpgIMG_3480.jpgIMG_3481.jpgIMG_3482.jpgIMG_3483.jpgIMG_3484.jpgIMG_3486.jpg
 

BeRo

Actieve deelnemer
19 apr 2016
156
4
Rotterdam
Het was een heerlijke, maar vermoeiende dag.
Bij binnenkomst eerst de stand klaargemaakt. Dat was redelijk snel gepiept. Daarna voor 10 uur nog even eee klein rondje gemaakt om alle kennissen gedag te zeggen.
En toen demonstreren. En dan vliegt de tijd. Toen ik eens wilde eten was het zo maar 15 uur.
Maar de hele dag belangstelling gehad voor het draaien van torsen. Eigenlijk zijn het spiralen met een enigzins vierkant doorsnede. Je kan ze ook frezen of lintzagen, dat gaat misschien vlugger, maar niet zo glad en afgerond, en dan maak je er maar één tegelijk. Gisteren was dat met twee gelijk, het kan ook met 4 tegelijk, en met een speciale manier zelfs met nog meer.
Maar het leukste is nog, dat je merkt dat het kwartje valt. Iemand heeft een hele ijd staan kijken, en na nog een paar keer vragen en nog een keer laten zien en vertellen, zei hij me, dat hij het door had. en daar doe je het voor.

Nog even een foto van de standODH-2016-1.jpg
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Dank voor alle foto's allemaal. Ik heb op de dag helemaal geen foto's gemaakt, ik werd een beetje door het evenement opgeslokt. Wat een fantastische dag, complimenten aan de organisatie!
Vermoeiend was het wel, ik lag om half 10 al in mijn bedje.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Dank voor alle foto's allemaal. Ik heb op de dag helemaal geen foto's gemaakt, ik werd een beetje door het evenement opgeslokt. Wat een fantastische dag, complimenten aan de organisatie!
Vermoeiend was het wel, ik lag om half 10 al in mijn bedje.

Gelukzak Ronald, ik was nog aan het rijden op dat moment en ver van huis.
 

broekhuis

Nieuw lid
11 mei 2011
22
4
Ik heb me uitstekend vermaakt en mijn 16-jarige zoon ook. Er mag nog wel wat meer gedemood worden de volgende keer. O ja, mijn vrouw was ook mee. Zij gaf aan nog nooit zoveel lelijke mannen in één hal bij elkaar te hebben gezien ;-)
 
Ik heb me uitstekend vermaakt en mijn 16-jarige zoon ook. Er mag nog wel wat meer gedemood worden de volgende keer. O ja, mijn vrouw was ook mee. Zij gaf aan nog nooit zoveel lelijke mannen in één hal bij elkaar te hebben gezien ;-)

Hahaahha, ze zal gelijk hebben. wij maken ons zorgen om de schoonheid van ons product .... de rest komt op de 2e plaats
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.277
145
Enkhuizen
Misschien dat 'ze' en foto van zichzelf hier kan posten. We kunnen dan met 15.000 forumleden of 1500 bezoekers van ODH wel een stem uitbrengen over een uiterlijk!
 
Laatst bewerkt:

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Het was een geslaagde dag maar wel zeer vermoeiend idd. Blij dat ik geen 3 uur of meer terug hoefde te rijden. Mooi al die mensen die foto's hebben gemaakt en hier plaatsen.
Bedankt voor iedereen die heeft meegeholpen om open dag hout mogelijk te maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.