Een keer op reis door Zweden moesten wij wijken voor wegwerkzaamheden . Een van die lui van de wegploeg droeg helemaal geen broek. Stoer hoor.
Alleen als je een onderbroek eronder heb.Lijkt me met dit weer geweldig. Maar weinig kans dat ik 150 euro aan een rok ga uitgeven. Dat is meer wat voor de andere sexe.
nee, het zijn meer de maten zoals je bij een pak/colbert vindt. Ik heb jeans in 32 of 34 (beetje merk afhankelijk) maar loop al sinds dag en douw in Blaklader werkbroeken in C52 of C150 (yep, langere pijpen wordt ineens een 1 voorgezet). De D-maten zijn voor bredere heupen t.o.v. lengte pijp.Handtools, ze hebben ook weer alleen kinder maten. Ik ben 2 meter en 130 kg. Dus broeken maat 64 en overalls maat 66.
was er veel opwaartse wind ?Een keer op reis door Zweden moesten wij wijken voor wegwerkzaamheden . Een van die lui van de wegploeg droeg helemaal geen broek. Stoer hoor.
Maakt niet uit als een hammer in je lus hangt. Behalf als je op het dak aan het werk bent.was er veel opwaartse wind ?
Maakt niet uit als een hammer in je lus hangt. Behalf als je op het dak aan het werk bent.
"Maakt niet uit als een hammer aan je lus hangt" las ik even![]()
Een webshop hebben die Zweuden inderdaad niet.Die l. brador 101 is het model werkbroek dat ik zoek. Die lui lijken zelfs geen website te hebben.