Werkkleding

nijb_jan

Actieve deelnemer
29 aug 2013
134
34
Tijnje
Een merk dat ik nog niet heb langs zien komen is Herock. Ik ben best een grote jongen (1,95m, 110 kg), hopelijk niet meer in de groei, en de pijpen van mijn Herock werkbroek zijn zelfs nog aan de wijde kant. Tot maat 64, dus ook in grote-mensen-maten, en ook in 98% katoen. Bijvoorbeeld deze.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.120
3.606
Ik kon bij hun geen katoenen broek met spijkerzakken vinden in maat 64. Iedereen al vast bedankt voor de vele reacties.

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.155
77
Mesa, CO
shinglemaker.wordpress.com
Ik ben bang dat niemand die wil betalen. Maar er zijn gewoon kleemakers, (dat zijn een soort meubelmakers, maar dan met stof), die kunnen maken wat je vraagt. Dan gaat het ook gewoon 20++ jaar mee, per saldo een goede koop dus.

ik heb het zo eens geprobeerd toen ik geen passend hoed kon vinden.
Een zogenoemd hoedenmaker uit Arnhem heeft voorgesteld om het
voor mij te maken. Mooi dacht ik maar het was troep.
Duur grapje vond ik.

jorisvh

Post veel
website: L.Brador - Werkkleding
en het hangt van hier uit een dorp verder bij de Bauhaus, alleen de kleine maten.
Een website hebben ze inderdaad wel maar vermits mijn linkjes daar al heen gingen vermoed ik dat chevy die wel gevonden heeft.
Een webshop hebben ze helaas niet.
Enkel webwinkels die enkele modellen hebben.
Als ik Google met het type 101B erbij is Bauhaus de enige die hits geeft.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.