Hi,
Ik ga een Dado stack bestellen voor m'n Zaagtafel (Fusion 3) en ben even aan het orienteren. Bij Sautershop zie ik twee sets die op mijn 30mm asgat passen, namelijk:
www.sautershop.com
of
www.sautershop.com
De laatste kan je wat nauwkeuriger instellen, per 0.1mm ipv per mm bij die van Freud.
Ik betwijfel of dat dat nodig is, zijn er mensen die dit gebruiken en hier een mening over hebben? Ik weet dat Freud kwalitatief goed is, het andere merk ken ik niet.
EDIT: Ik snap dat DADO stacks niet zomaar mogen in NL...
Ik ga een Dado stack bestellen voor m'n Zaagtafel (Fusion 3) en ben even aan het orienteren. Bij Sautershop zie ik twee sets die op mijn 30mm asgat passen, namelijk:
Freud dado set
Dado set from Freud. Grooves up to 22mm! In the usual quality at the sautershop. Any questions? Give us a call. We will be happy to advise you!

of
HM Dado circular saw blade set for grooving D 200 mm
Dado saw blade set for precision grooves with 200 mm diameter, cutting width adjustable from 5 to 13 mm. Here in the sautershop.

De laatste kan je wat nauwkeuriger instellen, per 0.1mm ipv per mm bij die van Freud.
Ik betwijfel of dat dat nodig is, zijn er mensen die dit gebruiken en hier een mening over hebben? Ik weet dat Freud kwalitatief goed is, het andere merk ken ik niet.
EDIT: Ik snap dat DADO stacks niet zomaar mogen in NL...